گزارش العالم از عملیات ارتش سوریه در قنیطره+ویدئو

جمعه 14 شهريور 1393 - 12:19

دمشق، العالم ـ ارتش سوریه در پاسخ به اقدام های گروهک تروریستی النصره برای تسلط بر برخی تپه های راهبردی استان قنیطره ، با عقب راندن عناصر این گروهک قسمت هایی از این استان را آزاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عملیات نظامی و درگیریها میان ارتش سوریه و تروریست ها در محورهای اطراف استان قنیطره ادامه دارد و ارتش با پیشروی در این استان بدنبال محاصره تروریست های النصره در مناطق "ام باطنه" و "الصمدانیه الغربیه" و "الرویحنه" است.

ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع تروریست ها در امتداد بخش های مرکزی و جنوبی استان قنیطره را هدف قرار داده است.

یک منبع نظامی سوری امروز (جمعه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: ما به این عملیات ادامه می دهیم و اینک تروریست ها را در مناطق ممتنه و مجدولیا و رسلم الخوالد و در تمام مناطقی که گروههای تروریستی حضور دارند، تحت تعقیب قرار می دهیم.

منبع دیگری نیز اعلام کرد که با گروههای تروریستی که حمایت روحی، پشتیبانی و انواع کمک های دیگر از رژیم صهیونسیتی  دریافت می کنند، مقابله می کنیم.

ماهیت جغرافیایی منطقه قنیطره نشان می دهد که جنگ در این منطقه در واقع نبرد تپه هاست زیرا ارتش سوریه به طور دائم با اقدام تروریست ها برای نفوذ به تپه های مسحره و الشعار و الحاره مقابله می کند.

کوهها و صخره ها و سنگرهای ارتش سوریه راه های امدادرسانی و کمک به تروریست ها از طریق آن تپه ها را قطع می کند و آنها را از گسترش نفوذ خود در بخش جنوبی استان قنیطره باز می دارد.

یک منبع نظامی دیگر سوری نیز به شبکه خبری العالم گفت: تروریست ها بارها به این تپه ها حمله کردند اما تمام اقدام های آنها با شکست مواجه شد.

گفتنی است که همزمان با این عملیات، ارتش سوریه با هدف قطع ارسال کمکها به تروریست ها از مرزهای اردن و سرزمین های اشغالی، دست به عملیات دیگری در محور غربی درعا زده است.
MKH-4-22:36

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها