تقویت محور مقاومت؛ سراسیمگی رژیم صهیونیستی

تقویت محور مقاومت؛ سراسیمگی رژیم صهیونیستی
جمعه 2 ارديبهشت 1390 - 05:44

يک کارشناس مسائل رژيم صهيونيستي گفت که اين رژيم با توجه به شکست هاي پي در پي از نيروهاي مقاومت لبنان و فلسطين اکنون درسردرگمي و سراسيمگي بسرمي برد و نمي تواند نتايج هرگونه جنگ احتمالي در آينده را به نفع خودش تضمين کند.

"میخائیل عوض" روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که تغییرات کنونی جهان عرب در راستای منافع این رژیم نیست لذا تلاش می کند تا خود را در آماده باش نگه داشته و ضریب امنیتی خود را بالا ببرد و صهیونیست ها گاه گاهی نیز برای توجیه آماده باش امنیتی خود به دروغگویی و گزارش های تبلیغاتی متوسل می شوند.

 

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس به خوبی درک می کند رژیمی تجاوزگر است و جنایت های زیادی را مرتکب شده است و آتش خشم مردم منطقه هرروز شعله ورتر می شود.

 

این کارشناس عرب تاکید کرد: نیروهای مقاومت لبنان از قدرت و استقامت بالایی برخوردار هستند و برای تحقق وعده خود در گرفتن انتقام خون فرمانده شهید "عماد مغنیه" منتظرمهیا شدن شرایط مناسب و یافتن هدفی همپایه این جنایت صهیونیست ها، هستند.

 

میخائیل عوض تصریح کرد:"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله بارها تاکید کرده است اهداف صهیونیستی زیادی هستند که نیروهای مقاومت می توانند آنها را هدف قرار دهند اما این اهداف در سطح جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن عماد مغنیه از فرماندهان مقاومت لبنان نیست و مقاومت هرگونه ضربه رژیم صهیونیستی را با دو ضربه پاسخ خواهد داد و انتقام خواهد گرفت.

 

حمایت آمریکا از مخالفان سوریه

 

وی درباره توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کشاندن سوریه به هرج و مرج و زمینه سازی برای مداخله نظامی در این کشور در راستای منافع صهیونیست ها هشدار داد.

 

این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به افشای حمایت آمریکا از گروه مخالفان نظام سوریه هشدار داد که توطئه ای علیه سوریه شروع شده و آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی برای سوریه دام پهن کرده اند تا بستر مداخله آشکار غرب و ایجاد منطقه ممنوع پرواز را در جهت خدمت به منافع رژیم صهیونیستی آماده کنند.

 

میخائیل عوض از مردم سوریه خواست تا در برابر خطر رویدادهای کنونی و توطئه طراحی شده علیه سوریه و آینده این کشور هوشیار باشند.

 

وی اظهارداشت: آمریکا و اسراییل امروز از تکمیل روند انقلابی جهان عرب برمبنای اهداف ملی هراس دارند زیرا این وضعیت، نظام مصر و وزنه جهان عرب را درخدمت گزینه مقاومت قرار داده است؛ مقاومتی که سوریه و ایران و دیگرطرف ها آن را در دستور کار خود دارند.

 

این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی هرلحظه به این نتیجه برسد که می تواند جنگی را مدیریت کند؛ این کار را بدون هرگونه بهانه تراشی انجام خواهد داد اما این رژیم درحال حاضر سراسیمه و سردرگم است و بی شک بخوبی می داند که زمام امور را در دست ندارد.

 

شکست سامانه گنبد آهنین

 

وی درباره استقرار سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به فلسطین اشغالی گفت: اظهارات مقامات رژیم اشغالگر قدس درباره سامانه گنبد آهنین برای اطمینان بخشیدن به شهرک نشینان صهیونیست، وانمود کردن عدم کارایی بالای موشک های مقاومت و تلاش برای فروش این سامانه جهت تامین هزینه ساخت آنها است.

 

میخائیل عوض تاکید کرد: سامانه گنبد آهنین در مقابله واقعی با نیروهای مقاومت با شکست روبرو شده است اما صهیونیست ها آن را موفقیت بزرگی برای خود می دانند .

 

این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به هشدارهای اخیر مصر به رژیم اشغالگر صهیونیستی در خصوص حمله به غزه گفت: افزون بر تغییرات در برخی کشورهای عربی و اسلامی، اسرائیل از هرگونه جنگی که معادلات منطقه را به زیان این رژیم تغییر دهد؛ بسیار هراس دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها