استرالیایی‌ها پرچم داعش را به آتش می‌کشند

استرالیایی‌ها پرچم داعش را به آتش می‌کشند
چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 22:46

یک روزنامه چاپ استرالیا، کمپینی را برای آتش زدن هزار پرچم گروهک تروریستی داعش آغاز کرده است.

روزنامه " الفرات" از مردم استرالیا خواسته است که با رفتن به دفتر این روزنامه در شهر ویرولد سیدنی، این پرچم ها را رایگان دریافت کنند و آن ها را مقابل دفتر روزنامه آتش بزنند.

این روزنامه در بیانیه ای که قبل از شروع این طرح منتشر شد، اعلام کرد پرچم داعش، سمبل سیاسی برای گروهی تروریستی است که استرالیا با آن وارد جنگ شده است و هر شهروند استرالیایی حق دارد که این پرچم را مانند هر پرچم دیگر به نشانه حمایت از وطنش آتش بزند.

شهروندان استرالیایی در گفتگو با روزنامه الفرات پیش بینی کردند که مسئولان کشورشان، استفاده از پرچم داعش را در همه شهرها و استان ها ممنوع کنند.

درهمین ارتباط، فروش پرچم گروهک داعش در یک حراج در داخل مسجد "احمد بن حنبل"  در منطقه لیوربوک در سیدنی به مبلغ بیش از دو  هزار دلار استرالیا، خشم گسترده مردم این کشور را به دنبال داشت.

"فرد نایل" نماینده پارلمان استرالیا، برگزاری مزایده فروش پرچم گروه داعش را اقدامی شرم آور دانست و ممنوعیت فروش این پرچم را خواستار شد.

"برد" رئیس ایالت لیوربوک نیز بر لزوم بازنگری در قوانین تاکید کرد و گفت: همه مردم باید با یکدیگر در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری و تلاش کنند.

همچنین "جرج براندس" دادستان کل استرالیا نیز از تصمیم دولت این کشور مبنی بر وضع قوانین جدید برای به شمار آوردن داعش به عنوان گروه تروریستی خبر داد.

گفتنی است، با توجه به سوء استفاده تروریست های داعش از مقدس ترین عبارات مسلمانان یعنی "لا اله الا الله" و "محمد رسول الله" در این پرچم، بیش از پیش مشخص می شود که نقش دشمنان اسلام در ایجاد و تقویت این گروهک برای ترویج اسلام هراسی، تا چه اندازه پررنگ است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها