پرچم ایران در غزه به اهتزاز درآمد + ویدیو

جمعه 21 شهريور 1393 - 14:36

العالم - شرکت کنندگان در مراسم جشن پیروزی ملت فلسطین در برابر تجاوزگری های صهیونیست ها به غزه، پرچم های ایران، سوریه و حزب الله را به نشانه تشکر از حمایت آنها از مقاومت، به اهتزاز درآوردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به مناسبت پیروزی ملت فلسطین در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیست به غزه، مراسم راهپیمایی و نمایش توان دفاعی مقاومت فلسطین را برگزار کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم پرچم های ایران، حزب الله و سوریه را به نشانه تشکر به خاطر حمایت ملت و مقاومت فلسطین به اهتزاز درآوردند و از کشورهای دوست و برادر خواستند، به حمایت و پشتیبانی خود از ملت فلسطین ادامه دهند.

"محمود خلف" از اعضای ارشد جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت وگو با العالم با بیان اینکه همه باید برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی نوارغزه تلاش کنند، تاکید کرد: ما تنها می توانیم از کشورهای حامی مقاومت فلسطین از جمله ایران، سوریه، لبنان و همه آزادگان جهان قدردانی کنیم.

در این مراسم صدها تن از رزمندگان جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین برای قدردانی از نقش ویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین در مقابله با تجاوزگری های رژیم صهیونیستی، پرچم ایران را در غزه به اهتزاز در آوردند.

" ابو خالد" سخنگوی گردان های مقاومت ملی فلسطین، نیز به خبرنگار العالم گفت: فلسطینی ها امروز در این مراسم شرکت کرده اند تا قدردانی خود را از حامیان مقاومت فلسطین بویژه ایران، سوریه و لبنان اعلام کنند.

شرکت کنندگان در این مراسم، شعارهایی در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری های صهیونیست های غاصب سر دادند و از کشورهای محور مقاومت که تاثیر آن در حمایت از مقاومت فلسطین کاملا آشکار است، قدردانی کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگار العالم گفت: ما از ایران، سوریه و دیگر کشورهایی که از مقاومت فلسطین در برابر صهیونست ها حمایت می کنند، تشکر و قدردانی می کنیم.

پربیننده ترین خبرها