تلاش ناکام هشت صهیونیست مسلح برای دستگیری کودک فلسطینی+ فیلم

شنبه 22 شهريور 1393 - 18:02

العالم - نوار ويدئويی كه نشان مي دهد هشت سرباز صهيونيست تلاش مي كنند يك كودك هشت ساله فلسطيني را بدون دليل بازداشت كنند و موفقیت چند زن فلسطینی برای رهایی این کودک بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اين نوار ويدئويي نشان مي دهد كه نظاميان صهیونیست به همراه دو خودرو ارتشی تلاش مي كنند تا كودك هشت ساله را به زور به همراه خود ببرند اما چند زن فلسطینی اقدام آنها می شوند.

يكي از اين زنان فلسطینی خطاب به نظاميان صهيونيست مي گويد: دستتان فلج شود، چطور يك كودك را مي زنيد؟ آيا اين كودك جنايتكار است يا خطري براي شما كه مجهز به سلاح هستيد، دارد؟

سپس زنان در پاسخ به سوال يكي از نظاميان صهيونيست درباره خانواده اين كودك مي گويند كه اين پسر، پسر همه آنان است و ما مادر او هستيم.

يكي از سربازان صهيونيست تلاش مي كند تا اين كودك فلسطيني را به حمل چاقو و حمله به يكي از نظاميان متهم كند، اما يكي از زنان در پاسخ به او مي گويد كه شما مجهز به سلاح هستيد و از يك كودك مي ترسيد و دروغ هم مي گوييد؟ سلاح اين كودك كجاست، اين كودك چاقويي ندارد.

پس از آن، يكي از نظاميان صهيونيست مي گويد كه اين کودک آن ها را با سنگ زده است ولي طولي نمي كشد كه دروغ بودن این ادعا نیز ثابت مي شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها