ویلاهای سابق پسر قذافی در مونیخ اجاره داده می شوند

ویلاهای سابق پسر قذافی در مونیخ اجاره داده می شوند
يکشنبه 23 شهريور 1393 - 21:59

یک سایت فروش و اجاره مسکن در آلمان، ویلاهای یکی از پسران سرهنگ "معمر قذافی" دیکتاتور سرنگون شده لیبی را که مالکیت آنها به دولت لیبی انتقال یافته است، برای اجاره معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دو ویلای پس قذافی در منطقه "والدبیرلاخ" شهر مونیخ واقع شده اند که به نوشته روزنامه های آلمانی اجاره ماهیانه یکی از آنها شش هزار و اجاره دیگری، 12 هزار یورو تعیین شده است.
روزنامه "زوددویچه تسایتونگ" پرتیراژترین روزنامه آلمان بر روی پایگاه اینترنتی خود نوشت که کف اتاق ها و پذیرایی ها و سرویس بهداشتی ویلای متعلق به "سیف العرب قذافی" از فرزندان معمر قذافی، از مرمر بسیار فاخر است و داخل ساختمان با تجهیزات طلا مجهز شده و در اثاث آن از پارچه های زربفت استفاده شده است؛ و از زمان سرنگونی قذافی در سال 2011 تاکنون خالی بوده است.
ویلای دوم که به سبک معماری "باوهاوس" بنا شده است در محله مرفه نشین "هرتسوگ پارک" قرار دارد و با وجود اینکه سیف العرب هرگز در این ویلا اقامت نداشت، اما براساس خواست وی تجهیز شده است.
سیف العرب قذافی حدود پنج سال در شهر مونیخ اقامت داشت و در دانشگاه فنی این شهر تحصیل کرد. اما گفته می شود وی در این شهر به جای تحصیل به خوشگذرانی مشغول بود، و در بسیاری از موارد، همسایگان از مزاحمت ها سر و صدای ویلای وی، نزد پلیس شکایت می کردند.
یادآور می شود سیف العرب در 30 آوریل 2011 و در جریان انقلاب مردم لیبی علیه پدرش، بر اثر حملات ناتو به مقر قذافی در منطقه "باب العزیزیه" طرابلس در سن 29 سالگی کشته شد. وی از جمله فرزندان قذافی است که کمترین حضور را در رسانه ها داشته است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها