هلاکت 3 تک تیرانداز داعش در بابل

هلاکت 3 تک تیرانداز داعش در بابل
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 11:52

عناصر "گروهان های صلح" وابسته به جریان صدر، کنترل جاده صحرایی منطقه "جرف الصخر" در استان بابل را به طور کامل به دست گرفتند، و سه نفر از تک تیراندازان داعش را در این منطقه به هلاکت رساندند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه عراقی "سومریه نیوز"، گروهان های صلح با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «نیروهای بخش مهندسی، پشتیبانی و واکنش سریع توانستند سه کیلومتر در جاده صحرایی منطقه جرف الصخر پیشروی کنند».

در این بیانیه آمده است که این نیروها بعد از آن موفق شدند کنترل این جاده را به طور کامل در دست بگیرند، و سه نفر از تک تیراندازان داعش را نیز در این منطقه به هلاکت برسانند.
بنابراین گزارش، مناطق شمالی بابل شاهد عملیات نظامی مستمری است که نیروهای مردمی در کنار نیروهای امنیتی در آن مشارکت دارند.
این مناطق از مخفیگاه های تروریستهای تکفیری و بعثی به شمار می رود و به گفته مسوولان امنیتی، این افراد خطری برای استان های مرکزی و جنوب عراق محسوب می شوند.
همزمان، عملیات نظامی برای بیرون راندن تروریست های داعش از مناطقی در استان های نینوا، صلاح الدین، کرکوک و دیاله و همچنین عملیات نظامی در استان الانبار برای مبارزه با عناصر این گروه ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها