پشتیبانی عشایر از ارتش عراق در الضلوعیه + ویدئو

دوشنبه 24 شهريور 1393 - 21:47

عملیات ارتش عراق در منطقه الضلوعیه در استان صلاح الدین با کمک و پشتیبانی مردم منطقه علیه تروریست‌های داعش ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از استان صلاح الدین، عشایر الضلوعیه از نیروهای امنیتی می خواهند با تسریع عملیات نظامی، مردم منطقه را از شر تروریست ها خلاص و منطقه را به صورت کامل پاکسازی کند.

بعد از آن که داعش پل چوبی واقع در راه ارتباطی میان شهرستان بلد و الضلوعیه را منفجر کرد، امکان کمک رسانی به مردم منطقه از بین رفته است، اما نظامیان با کمک مردم آن را دوباره تعمیر کردند.

زندگی در داخل منطقه الضلوعیه بعد از ورود نظامیان عراقی بهتر شده و روحیه مردم در مبارزه با داعش چند برابر شده است، اما این امر مانع حملات خمپاره ای تروریست ها به این منطقه نشده است.

یک افسر ارتش عراق به خبرنگار العالم گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و فداکاری های عشیره "الجبور" مخصوصا در منطقه الضلوعیه و با پشتیبانی ارتش مردمی این منطقه را از وجود تروریست ها پاکسازی خواهیم کرد.

عشایر الجبور از نیروهای امنیتی خواستند منطقه الضلوعیه را هرچه زودتر از وجود تروریست ها پاکسازی کنند. مقاومت عشایر در برابر حملات داعش و بیعت نکردن با این گروه تروریستی باعث شده داعش عشایر را به مرگ تهدید کند.

از سوی دیگر تروریست های داعش مأیوسانه تلاش می کنند با حمله به ارتش عراق دوباره بر منطقه "المعجون" مسلط شوند؛ اما وجود خاکریز در اطراف المعجون تلاش تروریست ها را ناکام گذاشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها