بلف جدید صهیونیستها درباره اقدام هوایی ضد ایران

بلف جدید صهیونیستها درباره اقدام هوایی ضد ایران
سه شنبه 25 شهريور 1393 - 16:37

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم مجبور خواهد شد به زودی جنگنده‌های خود را به سوی تهران اعزام کند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در پی بالا گرفتن اختلافات داخلی کابینه درباره مسائل مالی و بودجه نظامی رژیم صهیونیستی، ژنرال "امیر ایشیل" ادعا کرد که این رژیم طی مدت بسیار کوتاهی مجبور خواهد شد که جنگنده‌های خود را به سوی تهران روانه کند.
وی برای توجیه درخواستش جهت اختصاص بودجه بیشتر به نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: "هیچ کسی در این اتاق نیست که بخواهد خودرویی کهنه مانند هواپیماهای ما را براند؛ تأکید می‌کنم که هیچ کس حاضر نیست."
سایت صهیونیستی "تایمز آو اسرائیل" به نقل از ایشیل نوشت: "این هواپیماها دیروز در غزه بودند و فردا آنها را به تهران می فرستیم."
به نوشته این سایت صهیونیستی، این اظهارات به صورت تهدید مطرح نشد، و به عنون سخنانی درباره یک مأموریت احتمالی و برای نوسازی تجهیزات بود.
سایت خبری - تحلیلی رأی الیوم خاطرنشان کرد که این موضع گیری فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پس از گرفتن اختلاف مالی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر با "یائیر لپید" وزیر دارایی این رژیم، مطرح شده است؛ اختلافاتی که ائتلاف کنونی کابینه را به خطر انداخته است؛ به صورتیکه منابع سیاسی در تل آویو تأکید کرده اند که در صورت ادامه آن چاره ای جز انجام انتخابات جدید نخواهد بود. بیشتر این اختلافات درباره بودجه های امنیتی و نظامی است و بنیامین نتانیاهو خواستار افزایش 7 میلیارد دلاری این بودجه است.
کانال 2 رژیم صهیونیستی هم با انتشار اظهارات فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و همچنین اشاره به جنگ 51 روزه این رژیم علیه غزه؛ به نقل از نتانیاهو تأکید کرد که این رژیم اکنون نیازمند چندین میلیارد بودجه برای کارهای امنیتی است.
نتانیاهو هفته گذشته دوباره با مطرح کردن ادعاهای نخ‌نمای خود علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که در صورت نیاز به تنهایی علیه ایران وارد عمل خواهد شد.
گزارش وزارت دارایی رژیم صهیونیستی حاکی است که حملات اخیر به مردم غزه، 6.5 میلیارد شیکل (واحد پول رژیم اشغالگر) به این رژیم خسارت وارد کرده است.  این درحالی است که وزارت جنگ رژیم اشغالگر این مبلغ را 9.5 میلیارد شیکل اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها