شکست سامانه ضد موشکی اسرائیل در برابر ایران

شکست سامانه ضد موشکی اسرائیل در برابر ایران
سه شنبه 25 شهريور 1393 - 22:13

العالم - شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی از شکست آمریکا و اسرائیل در ساخت ضد موشک برای مقابله با موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که وزارت جنگ با همکاری آژانس ضد موشک آمریکا در تلاش برای بهبود سامانه ضد موشکی حیتس 2 برای مقابله با موشک های بالستیک بودند تا بتوانند موشک های دوربرد ایران نظیر شهاب را در خارج از سپر جوی هدف قرار داده، نابود کنند.

بر پایه این گزارش، سامانه ضد موشک حیتس 2، از پایگاه نظامی بلماحیم شلیک شد اما در ماموریت خود شکست خورد.

"یائیر رمتی" رئیس واحد "حوما" در وزارت دفاع رژیم صهیونیستی گفت: در دو سال اخیر، آزمایش های موفقی داشتیم؛ اما اکنون تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دیگر نباید انتظار موفقیت های متوالی داشته باشیم، ما به شکست نزدیک شدیم.

دکتر "نزیه منصور" نویسنده و پژوهشگر سیاسی در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه خبری العالم درباره شکست آزمایش سامانه ضدموشکی حیتس گفت: پس از شکست رژیم صهیونیستی در لبنان، انتظار می رفت این رژیم، با پیروزی در غزه، تجربه تلخ شکست خود را از بین ببرد، اما در غزه هم شکست خورد و اکنون در تولیدات نظامی خود نیز دچار شکست شد و این توالی ناکامی ها، سبب سرشکستگی این رژیم شده است.

منصور افزود: شکست رژیم صهیونیستی در ساخت سامانه های ضد موشک و موشک های قاره پیما، موجودیت این رژیم را به خطر می اندازد به همین سبب دست به دامن آمریکایی ها، فرانسوی ها و دیگر کشورهای غربی شده است تا بتواند هاله شکست را که بر عرصه های سیاسی و اکنون نظامی این رژیم سایه انداخته اند را برطرف کند.
26

 

پربیننده ترین خبرها