تنها مرکز بحرینی که سازمان ملل به رسمیت می شناسد

تنها مرکز بحرینی که سازمان ملل به رسمیت می شناسد
چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 15:06

سازمان "آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین" که با مشارکت مرکز حقوق بشر و دموکراسی بحرین حضور فعالانه ای در حاشیه نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل داشه است، تنها مرکز حامی مخالفان بحرینی است که سازمان ملل آن را به رسمیت می شناسد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین و مرکز حقوق بشر و دموکراسی در بحرین درحاشیه مشارکت در بیست و هفتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل که از تاریخ بیست و ششم تا بیست و هشتم سپتامبر جاری برگزار خواهد شد، نشست مقدماتی خود را در شهر ژنو سوئیس برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این نشست که به ریاست حسین عبدالله رئیس اجرایی ”ADHRB “(سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین) برگزار شد همه فعالیت ها و اقداماتی را که این 2 سازمان حقوقی در صدد اجرای آن درهفته دوم این دوره هستند، بررسی کردند.

این نشست دستور کار فعالیت های مشترک این دو سازمان را شامل سخنرانی در نشست های شورا درباره وضعیت حقوق بشر درعربستان و بحرین وهم چنین برگزاری چندین همایش، کنفرانس مطبوعاتی و نشست های جانبی با بسیاری از کشورهای عضو شورا و اطلاع رسانی درباره شدت نقض حقوق بشر در بحرین را تصویب کرد.

سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین و مرکز حقوق بشر و دموکراسی بحرین چهار سخنرانی درباره وضعیت زندانیان سیاسی و سرکوب فعالان را در نشست های هفته اول شورا ایراد کرد.

سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین از زمانی که سمت مشاور شورای اقتصای سازمان ملل را به دست آورده است می تواند در نشست های شورای حقوق بشر سخنرانی کند. این دوره اولین مشارکت این سازمان در نشست های شورای حقوق بشر است.

این تنها سازمان بحرینی است که سازمان ملل آن را به رسمیت می شناسد.


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها