آمریکا مشوّق اقدامات تروریستی در سوریه است

آمریکا مشوّق اقدامات تروریستی در سوریه است
پنج‌شنبه 27 شهريور 1393 - 22:45

دمشق، العالم - کارشناس نظامی سوری گفت: حمایت کنگره آمریکا از گروه‌های تروریستی به اصطلاح "میانه‌رو"، باعث افزایش فعالیت‌های تروریستی در سوریه خواهد شد.

"ترکی حسن" امروز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: آمریکا از یک سال پیش تاکنون هنوز گزینه حمله نظامی به سوریه را از روی میز برنداشته است و تلاش واشنگتن برای تشکیل ائتلاف بین المللی موسوم به مبارزه با داعش نتیجه ای جز افزایش فعالیت های گروه های تروریستی نخواهد داشت.

کارشناس نظامی سوری افزود: آمریکا ادعا می کند که علیه داعش می جنگد و با همین هدف به خاورمیانه لشکرکشی کرده است؛ اما واقعیت این است که خود، حامی گروه های تروریستی است و برای تشکیل گروه های تروریستی جدید نیز تلاش می کند.

کارشناس نظامی سوری افزود: موافقت کنگره آمریکا با حمایت از گروه های تروریستی چیز جدیدی نیست، زیرا حمایت آموزشی، تسلیحاتی و مالی آمریکا، عربستان، اردن، قطر و ترکیه از این گروه ها از 3 سال و نیم پیش تاکنون همچنان ادامه دارد، پس آمریکا باید بداند که چنین تصمیماتی بی تأثیر و بی فایده خواهد بود.

ترکی حسن ادامه داد: گروه های تروریستی که آمریکا "میانه رو" می خواند، فرقی با دیگر گروه های تروریستی فعال در سوریه ندارند. این گروه ها دشمن یکدیگرند و علیه یکدیگر می جنگند و دامنه این درگیری ها و اختلافات بیشتر شده است.

18-11:33

پربیننده ترین خبرها