گزارش العالم از نبرد ارتش سوریه با تروریستها

گزارش العالم از نبرد ارتش سوریه با تروریستها
شنبه 29 شهريور 1393 - 19:22

دمشق (العالم)- ارتش سوریه با انجام چند عملیات موفق در مناطقی از این کشور تعدادی از گروه های تروریستی را هدف قرار داد و شمار قابل توجهی از عناصر این گروه ها را به هلاکت رساند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه العالم ، ارتش سوریه در حومه دمشق راه های کمک رسانی به تروریست ها در عین ترما، دخانیه و جوبر را هدف قرار داد.

توپخانه سنگین ارتش سوریه نیز با گلوله باران مواضع گروه های تروریستی در نزدیکی منطقه الجمعیات داریا در غوطه غربی حومه دمشق، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند.

امروز همچنین نیروهای ارتش سوریه تروریستها را در مناطق متعددی از حومه شمالی و شمال غربی استان حماة در مرکز سوریه هدف قرار دادند.

ارتش سوریه در حومه قنیطره نیز مانع تلاش عناصر تروریست وابسته به کمال لبوانی، برای حمله به برخی اماکن نظامی شد و مواضع آن ها را در شهرک مسحره، بریقه و بئر عجم هدف حملات خود قرار داد.

یحیی سلمان، کارشناس نظامی سوریه در این خصوص به خبرنگار العالم، گفت: این گروه تروریستی که با کمال لبوانی (مخالف سوری هم پیمان رژیم صهیونیستی) مرتبط است مورد حمایت کامل این رژیم قرار دارد.

به گفته وی، رژیم صهیونیستی قصد دارد یک منطقه امن را در قنیطره برای این گروهک تروریستی ایجاد کند.

این کارشناس نظامی سوری افزود: نیروهای مسلح سوریه در روز های اخیر توانسته اند کنترل برخی از مواضع این گروهک تروریستی را در اختیار بگیرند و اکنون خود را برای حملات تعیین کننده بعدی آماده می کنند که نتایج آن را در ساعت ها یا روزهای آینده شاهد خواهیم بود.

ارتش سوریه در حومه شمال غربی حماة نیز پیشروی به سمت مناطق تحت تصرف گروه های مسلح را ادامه داد و کنترل منطقه راهبردی زور الحیصه را در اختیار گرفت.

توپخانه سنگین ارتش سوریه نیز مواضع تروریست ها را در شهرک های کفر زیتا و مورک در حومه شمالی حماة هدف قرار داد.

tt-19-22:30

پربیننده ترین خبرها