دیالی به زودی از وجود داعش پاکسازی می شود

دیالی به زودی از وجود داعش پاکسازی می شود
يکشنبه 30 شهريور 1393 - 20:40

رییس کمیته امنیتی دیالی گفت، نیروهای عراقی، اعضای داعش را در روستاهای شمال شهر مقدادیه از چند جهت تحت محاصره قرار داده‌اند، و این استان به زودی از وجود تروریستهای داعش پاکسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صادق الحسینی" به شبکه عراقی "سومریه نیوز" تأکید کرد، کمیته امنیتی استان دیالی در شرق عراق روز یکشنبه از هلاکت ده ها عضو داعش در شمال شرق بعقوبه مرکز این استان خبر داد.

رییس کمیته امنیتی استان دیالی اظهار داشت: نیروهای ارتش و پلیس با همکاری داوطلبانِ مبارزه با داعش، عملیاتی را در حومه شهر بعقوبه اجرا کرده و توانستند منطقه حمرین را در شمال شرق این شهر از تروریستهای داعش پاکسازی کنند.
وی افزود: در این حمله بیش از 25 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند که پیکر چند عضو ارشد این گروه تروریستی نیز در میان کشته شدگان وجود دارد.
الحسینی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی همچنین توانستند همه مسیرهای پشتیبانی نظامی داعش را در شمال و شرق بعقوبه مسدود کنند و به کنترل خود دربیاورند.
رییس کمیته امنیتی استان دیاله گفت: نیروهای امنیتی همچنین با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق 6 خودروی حامل تیربار داعش را منهدم کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها