هلاکت ده‌ها تروریست عضو داعش در جنوب تکریت

هلاکت ده‌ها تروریست عضو داعش در جنوب تکریت
دوشنبه 31 شهريور 1393 - 20:32

العالم ـ یک منبع در پلیس استان صلاح الدین عراق اعلام کرد: دهها نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش در دومین حمله ناکام به شهرستان الدجیل در جنوب تکریت، کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، منبعی در پلیس استان صلاح الدین امروز (دوشنبه) اظهار داشت: در دومین حمله ناکام عناصر داعش به شهر الدجیل در جنوب تکریت، در کمتر از 24 ساعت دهها تن از عناصر این گروهک تروریستی کشته و شمار زیادی از آنها زخمی شدند و این در حالی است که تروریست ها دهها منزل متعلق به نیروهای وابسته به دستگاه امنیتی و ارتش عراق را در برخی مناطق اطراف شهر دجیل، منفجر کردند.

این منبع افزود: فرزندان عشایر دجیل امروز توانستند حمله جدید گروهک تروریستی داعش به شهر دجیل ( 120 کیلومتری جنوب تکریت) از طرف منطقه یثرب را خنثی کنند که این امر منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از عناصر داعش شد.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین نیز روز گذشته تاکید کرد که دهها نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش در حمله ای ناکام از چهار محور به شهر دجیل در جنوب تکریت کشته و زخمی شدند.

در پی تسلط کامل عناصر داعش بر استان نینوا از 10 ژوئن 2014، همچنان اغلب مناطق استان صلاح الدین نیز شاهد عملیات نظامی است؛ همچنین استان الانبار نیز از این حوادث به دور نمانده است، زیرا این استان نیز شاهد عملیات جنگی با عناصر تروریست است که در برخی مناطق آن مستقر هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها