حمله خشونت آمیز صهیونیستها به کرانه باختری + فیلم

سه شنبه 1 مهر 1393 - 15:37

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهرهای مختلف کرانه باختری، 17 تن از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، نظامیان صهیونیست، در این یورش که خشونت بارترین یورش ِ آنان به کرانه باختری، طی ماه گذشته توصیف شده است، به خانه های فلسطینی ها در شهرهای رام الله، الخلیل و نابلس حمله کردند و بازرسی خانه به خانه این مناطق پرداختند و 17 شهروند فلسطینی را با ادعای عضویت در مقاومت فلسطینی، بازداشت کردند.

"امین شومان" رئیس شورای عالی پیگیری امور اسرای فلسطینی، روز سه شنبه به شبکه خبری العالم گفت: هدف صهیونیست ها ضربه زدن به هوشیاری و همدلی مردم فلسطین در کرانه باختری با مردم غزه بود، به ویژه که آنان در طول تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، با مردم فلسطین در غزه همراهی کردند و در کنار آن ها ایستادند.

به نظر می رسد رژیم صهیونیستی در پی آن است که با استفاده از فرصت آتش بس، جنگی پنهان را ضد کرانه باختری اجرا کند و در این مجال، به بازداشت فلسطینی ها و ادامه شهرک سازی در مناطق فلسطینی بپردازد.

رژیم صهیونیستی با اجرای این سیاست، به دنبال آن است که با درهم شکستن اراده فلسطینی های کرانه باختری، بتواند در صورت اعلام جنگ این رژیم علیه غزه، جلوی واکنش گستردۀ فلسطینی ها در کرانه باختری را بگیرد.

"قدوره فارس" رئیس باشگاه اسیر فلسطینی، در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: بازداشت شهروندان، یکی از شیوه های جنگ رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین است. این رژیم زمین فلسطینی ها را سرقت می کند، درختان را آتش می زند، در مناطق فلسطینی شهرک های صهیونیست نشین می سازد، مردم را می کشد، عده ای دیگر را بازداشت می کند و عرصه اقتصادی را بر مردم تنگ می کند تا فسطینی ها احساس آرامش نکنند.

23-06:50
26

پربیننده ترین خبرها