کشته شدن شهروندان سوری در حملات ائتلاف آمریکا

کشته شدن شهروندان سوری در حملات ائتلاف آمریکا
پنج‌شنبه 3 مهر 1393 - 20:52

نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش، با ادامه حملات هوایی و بمباران مناطق مختلف سوریه، شهروندان بی دفاع این کشور را قربانی حملات خود کرده اند.

مازن سلمو خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: در حملات و بمباران هوایی مواضع تروریست های داعش در سوریه علاوه هدف قرار گرفتن عناصر داعش، شماری از شهروندان نیز قربانی این حملات شده اند.

وی افزود: حملات جنگنده های ائتلاف ضد داعش به مواضع تروریست ها در رقه، دیرالزور، الحسکه و حومه شمالی حلب ادامه دارد و این جنگنده ها مواضع داعش را در پالایشگاه های نفت حسکه و دیرالزور نیز هدف قرار دادند.
مازن سلمو افزود: 10 شهروند سوری در حملات جنگنده های ائتلاف به حومه شمالی حلب کشته و 20 شهروند مجروح شدند.
وی تاکید کرد که در ادامه درگیری ها میان داعش و نیروهای دفاع شهری کُرد تعدادی روستا در منطقه عین العرب به دست عناصر داعش افتاده است.
پیشروی ارتش سوریه نیز در منطقه الغیب در ریف حمص ادامه دارد و نیروهای ارتش دهها مین را که توسط تروریست ها در جاده این منطقه کار گذاشته شده بود، خنثی کردند.
در درگیری ارتش سوریه با تروریست ها در منطقه الغیب همچنین تعدادی از تروریست های اتباع کشورهای عربی و غیرعربی به هلاکت رسیدند.
ارتش همچنین مسیر امداد رسانی به تروریست ها را در تلبیسه که مرکز تجمع گروه های مسلح است، قطع کرده و در عدرا در ریف دمشق نیز بعد از درگیری های شدید با جیش الاسلام تپه الصلوان را به تصرف خود در آوردند.
در القلمون نیز تروریست هایی که تلاش بودند از جرود عرسال به خاک سوریه نفوذ کنند، در کمین ارتش سوریه گرفتار شدند و تعدادی از آنها به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها