هلاکت دو "والی" داعش در دیاله و الانبار

هلاکت دو
دوشنبه 7 مهر 1393 - 18:19

العالم ـ یکی از رهبران جریان صدر، از هلاکت "والی" دیالی در گروهک تروریستی داعش و نیز اسارت چهار تن از عناصر مسلح در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حاکم الزاملی" امروز دوشنبه در گفتگو با سومریه نیوز تصریح کرد: ارتش عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی توانستند "ابوبکر چچنی" را در یک عملیات امنیتی در  روستای باب لان در استان دیالی به قتل برسانند.

وی افزود: این نیروها توانستند همچنین چهار تن از عناصر گروهک تروریستی داعش را به اسارت درآورند.

"وسام الحردان" رییس کنگره شوراهای بیداری عراق نیز امروز دوشنبه از کشته شدن والی داعش در منطقه الشمالیه در جنوب الانبار خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه "المرکز خبری" عراق تصریح کرد که نیروهای شوراهای بیداری توانستند عبدالاله الصمیدعی موسوم به والی منطقه الشمالیه را در نزدیکی شهر فلوجه به هلاکت برسانند. این نیروها بسیاری از داعشی ها هم را با تیراندازی و پرتاب نارنجک از پای در آوردند.

الحردان گفت: انقلابیون الرمادی برای کشتن داعشی ها تلاش می کنند، اما تحرکات آنها اندک است و به دلیل کمبود امکانات به حمایت و کمک نیاز دارند و امیدواریم که فرماندهی عملیات الانبار سلاح و تجهیزات لازم در اختیار آنها بگذارد تا به جنگ خود علیه باندهای تروریستی داعش ادامه دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها