ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در مناطق مختلف

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در مناطق مختلف
دوشنبه 7 مهر 1393 - 23:09

العالم - نيروهاي ارتش سوريه با شکست چند گروه تروریستی در محورهای مختلف، به پیشروی های خود در منطقه "تل الصوان" و كارگاه ها و مزارع در استان ریف دمشق ادامه داده و این مناطق را از سلطه تروریست ها خارج کردند.

به گزارش شامگاه دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، درگيري ها ميان ارتش سوريه و گروه هاي تروریستی در منطقه الدخانيه از سمت وادي عين ترما و در منطقه جوبر ادامه دارد و درگيري هايي مشابهی نيز در "زبدين" جريان دارد و مواضع تروریست ها در شهر عربين در غوطه شرقي واقع در ريف دمشق امروز هدف حملات ارتش سوريه قرار گرفت كه در اين حملات شماری از تروریست ها به هلاكت رسيده يا مجروح شده اند.

خبر ديگر اينكه، "زهران علوش" تهديدات خود مبني بر تشكيل گروه جديد در غوطه شرقي را با سوء قصد به جان سرکرده باصطلاح "ارتش امت" در دوما اجرايي كرد كه در اين حمله، همراه وي نیز به شدت زخمي شد.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين مواضع گروه هاي تروریستی را در شهر موحسن و منطقه المريعيه در استان ديرالزور در شرق سوریه هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، گروه داعش مسئول امور شرعي ولايت "الخير" (نامي كه داعش براي ديرالزور انتخاب كرده است) را به اتهام مزدوري براي آمريكا اعدام كرد و نيروهاي ائتلاف مواضع داعش را در ديرالزور غربي هدف قرار دادند.

جنگنده هاي ارتش سوريه نیز امروز به مواضع استقرار تروریست های داعش در مناطق حلب شرقي و روستاي كفرحمره و كفرناها در ريف شمالي شهر حلب حمله كردند و تلفات زیادی به تروریست ها وارد كردند.

ارتش سوريه همچنين به مواضع داعش در شهر منبج در ريف حلب شرقي حمله كردند.

در ادلب نيز جنگنده هاي ارتش سوريه، مواضع استقرار تروریست ها در شهر خان شيخون را هدف حمله قرار دادند.

همچنين درگيري هايي ميان ارتش سوريه و گروهک تروریستی داعش در مناطق  القليب و المبعوجه در ريف حماه شرقي در نزديكی محل ايست بازرسي الزلاقيات روي داد و ارتش سوريه مواضع تروریست ها  در مناطق كفر زيتا و اللطامنه در ريف شمالي شهر حماه را هدف قرار داد.

در حملات جنگنده هاي ائتلاف غربي - عربي نیز چندين مواضع تروريست ها از جمله كارگاه گاز كونيكو در نزديك منطقه خشام در دیرالزور و نيز در منبج در شرق حلب و منطقه مركده در جنوب الحسكه و در شهر الرقه هدف قرار گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها