حمایت آل خلیفه از جنایتکاران دهه نود

حمایت آل خلیفه از جنایتکاران دهه نود
سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:11

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، اعلام کرد که پادشاه این کشور از جنایتکاران ِ دهه نود قرن ِ گذشته حمایت می کند و آن ها هم جنایت های خود را در این کشور تکرار می کنند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "یوسف المحافظه" در صفحه تویتر خود نوشت: تا وقتی عدالت انتقالی در کشور برقرار نشود و قانون شکنان مجازات نشوند؛ ارتکاب جنایت های ضد بشری و شکنجه مردم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: گواه این سخن، حمایت پادشاه بحرین از جنایتکاران دهه نود قرن گذشته است، این حمایت سبب شده است آن ها دوباره همان جنایت ها را از سه سال پیش تکرار کنند.

المحافظه تاکید کرد: رژیم بحرین سعی دارد این پیام را به مردم برساند که یا باید در انتخابات تشریفاتی و صوری شرکت کنند تا بر جنایت های این رژیم سرپوش نهند؛ یا تحت پیگرد قرار می گیرند.

وی در عین حال خاطر نشان کرد که مردم بحرین به ایستادگی مبارزه و پافشاری بر مطالبات قانونی خود در خصوص اعمال حق تعیین سرنوشت، ادامه خواهند داد.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، طرح های سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد این کشور را به مثابه تلاش هایی برای عکس گرفتن با مخالفان بر سر یک میز دانست تا با استفاده از این عکس ها، افکار عمومی جهان را بفریبند و ادعا کنند که در بحرین گفت و گو در جریان است.

یوسف المحافظه همچنین خاطر نشان کرد که سیاست فرار از مجازات و بازخواست نکردن قانون شکنان و جنایتکاران سبب شده است کاربران تویتر هشتگی تحت عنوان «#جريمة_لا_تغتفر» ایجاد کنند که به معنی "گناه نابخشودنی" است؛ قرار است فعالان در ذیل این عنوان، عکس هایی را از جنایت های رژیم آل خلیفه در حق مردم بحرین را درج شود.

26

 

پربیننده ترین خبرها