واکنش جالب اعراب به سخنان یک رئیس جمهور زن

واکنش جالب اعراب به سخنان یک رئیس جمهور زن
سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:27

انتشار یک نظرسنجی درباره سخنان غیرمنتظره رئیس جمهور آرژانتین در سازمان ملل متحد در نیویورک، با واکنشهای جالبی از سوی مخاطبان عرب همراه شده است.

شبکه خبری العالم با انتشار یک نظرسنجی در شبکه‌های اجتماعی درباره سخنان "کریستینا فرناندز" نظر مخاطبان خود را دراینباره جویا شد.
فرناندز، در بخشی از سخنان خود گفته بود: "از مخالفان (در سوریه) حمایت کردید و به ما گفتید که آنان انقلابیون هستند، ولی امروز در این مجلس برای جنگ با همین انقلابیون جمع شده ایم، چرا که مشخص شده است، آنان تروریست هستند."
در فاصله کوتاهی پس از انتشار این نظرسنجی تا این لحظه بیش از 49 هزار نفر از اظهارات رئیس جمهور آرژانتین حمایت، و 9300 نفر نیز آن را بازنشر کرده اند.
800 هزار نفر از مخاطبان عرب نیز از این نظرسنجی بازدید کرده  و بیش از 1700 نفر نیز نظراتی را درحمایت از کریستینا فرناندز رئیس جمهور آرژانتین نوشته اند.
یکی از مخاطبان به نام "علا" نوشته است: برخی ادعا می کنند که زن به اندازه نصف یک مرد عقل دارد، حال بنگرید که این زن سخنانی را به زبان آورده است که مردان از ترس سران خود، از گفتن آن خودداری می کنند.
یکی دیگر از کاربران هم گفته است: این زن رئیس جمهور بهتر از سران عرب است.
نبیل حجی هم نوشته است: این زن صد در صد بازی را فهمیده است، و از گفتن حقیقت ترس ندارد.
کاربر دیگری به نام ابی نواس، نوشت: به خدا این زن با این سخنان خود همه قدرتهای استکبار جهانی را رسوا کرد.
واکنش به قطع سخنرانی رئیس جمهور آرژانتین در سازمان ملل
همچنین شبکه العالم نظرسنجی دیگری را در خصوص قطع شدن پخش سخنان فرناندز در جریان سخنرانی در سازمان ملل منتشر کرد که این نظرسنجی نیز با پاسخ های جالبی از سوی کاربران همراه شد.
96 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز با اعلام مخالفت خود با این اقدام، این کار را برخلاف منشور سازمان ملل متحد دانستند.
کاربری به نام فتو خلیل درباره این نظرسنجی نوشت: این زن بهتر از سران عرب است.
سومه الکنانی هم اظهار داشت: این زن شجاعتر و شرافتمندتر از همه رجال سیاسی صهیونیست زده است.
کاربری با نام الفرات الاوسط هم تأکید کرد: این ببر آرژانتینی، تروریسم را در خانه خود رسوا کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها