سید حسن نصرالله :

مقابله با تروریسم تکفیری اولویت حزب الله است

مقابله با تروریسم تکفیری اولویت حزب الله است
سه شنبه 8 مهر 1393 - 18:27

العالم - دبیر کل حزب الله اعلام کرد که مقابله با تروریست های تکفیری و حفاظت از امنیت لبنان اولویت حزبش است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سید حسن نصرالله امروز (سه شنبه) در دیدار با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در بیروت گفت : با توجه به خطرات بی سابقه ای که کشورهای منطقه را تهدید می کند ، اولویت حزب الله مقابله سرسختانه با تروریست های تکفیری و جلوگیری از انتقال ناآرامی ها به  لبنان و حفظ امنیت و وحدت ملی این کشور است.

دبیرکل حزب الله لبنان از جمهوری اسلامی ایران به علت حمایت مستمر از مقاومت قدردانی کرد .

سید حسن نصرالله افزود : مقابله با تروریست های تکفیری و دیگر خطرات جدّی مستلزم فعالیت های واقعی و اجتناب از اقدام های نمایشی ، دوگانگی دیدگاه ها و برخورد مشکوک با مساله تروریسم است .

علی شمخانی نیز از حزب الله لبنان به علت دفاع از امنیت لبنان تقدیر کرد و گفت : مردم لبنان قدر دان حزب الله و تلاش های بی نظیر این حزب در مبارزه با تروریسم هستند.

شمخانی راهبردهای حزب الله را در مبارزه با تروریست های تکفیری ستود و گفت : راهبردهای حزب الله باعث دست یابی این حزب به موفقیت ها و پیشرفت های بیشتر خواهد شد و حزب الله نقش محوری در معادلات سیاسی و امنیتی لبنان ایفاء می کند .  

علی شمخانی صبح امروز در رأس هیأتی سیاسی و امنیتی وارد بیروت شد و با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان و تمام سلام نخست وزیر لبنان دیدار کرد .

حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه ایران شمخانی را در این سفر همراهی می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها