قدردانی جبهه خلق از شبکه العالم در غزه

قدردانی جبهه خلق از شبکه العالم در غزه
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 10:09

جبهه خلق برای آزادی فلسطین از فعالیتهای شبکه خبری العالم در جریان جنگ غزه قدردانی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، هیأتی از سران جبهه خلق برای آزادی فلسطین در جریان دیدار با کارکنان چند شبکه ماهواره‌ای در غزه، برای قدردانی از فعالیتهای شبکه العالم از دفتر این شبکه بازدید کرد.
سایت خبری "دینا الوطن" گزارش داد: ابو رامی السلطان، هانی الثوابته، نصرالله جرغون و حسین منصور از اعضای کمیته مرزی جبهه خلق  به همراه کارکنان دفتر رسانه‌ای این جبهه در بازدید از دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای در غزه حضور داشتند.

در جریان این بازدید، سران جبهه خلق با تأکید بر نقش مهم رسانه در افشای جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کردند که اهمیت نقش خبرنگاران در جنگ اخیر غزه نه تنها از نقش نیروهای مقاومت در میدان نبرد کمتر نبود، بلکه تکمیل کننده این نقش بود.
سران جبهه خلق با اشاره به خطراتی که خبرنگاران در جریان پوشش خبرهای تجاوز دشمن با آنها مواجه شدند، تأکید کردند که شهادت 17 خبرنگار در این تجاوزات به صورت اتفاقی نبود، بلکه این اقدام به صورت عمدی از سوی اشغالگران برای ساکت کردن صدای رسانه ها و جلوگیری از رسیدن واقعیتها به دنیا صورت گرفت.

"مصطفی عبدالهادی" مدیر دفتر شبکه العالم در غزه در جمع اعضای هیأت جبهه خلق گفت: این بازدید از سوی جبهه خلق که یکی از گروه‌های ریشه دار مقاومت است، قابل پیش بینی بود.

* ویران شدن منزل خبرنگار العالم در جریان جنگ غزه
در هشتمین هفتۀ حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، منزل پدری "مصطفی عبدالهادی" هدف حمله یک فروند جنگنده اف 16 این رژیم قرار گرفت و با خاک یکسان شد. در این حمله همسر برادر مصطفی عبدالهادی مجروح شد.
شبکه العالم در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، به صورت لحظه به لحظه رویدادهای این منطقه تحت محاصره را پوشش داد.

* تمجید وزارت اطلاع رسانی فلسطین از شبکه العالم

در همین راستا "ایهاب الغصین" قائم مقام وزارت اطلاع رسانی فلسطین در غزه، با تمجید از فعالیت‌های شبکه العالم در جریان جنگ غزه و پوشش لحظه به لحظه رویدادهای این جنگ، گفته بود: شبکه خوب شما از همان آغاز جنگ علیه غزه، لحظه به لحظه در حال پوشش خبرهای غزه، و بازگو کردن واقعیت این جنگ و مسأله مقاومت و جنایتهای رژیم صهیونیستی است.

الغصین گفت: متأسفانه رسانه‌های برخی کشورهای عربی و اسلامی و خارجی از رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت می کنند، و حتی از وظایف حرفه‌ای خود شانه خالی کرده اند.
این مسؤول فلسطینی با اشاره به شهادت و مجروح شدن تعداد قابل توجهی خبرنگار و روزنامه نگار در جریان جنگ اخیر، تأکید کرد، هدف از این کار خاموش کردن صدای حقیقت و پنهان کردن جرم و جنایتهایی است که در غزه صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها