دبیر کل جمعیت ملی دمکراتیک بحرین:

آل خلیفه فقط منافع خود را می‌بیند

چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:58

منامه، العالم - دبیرکل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین تاکید کرد: رژیم آل خلیفه ثابت کرده که درپی ایجاد اصلاحات واقعی در بحرین نیست و فقط به فکر تأمین منافع خود می‌باشد.

فاضل عباس شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: رژیم آل خلیفه هر روز بیش از پیش به سرکوب مردم بحرین پرداخته و ثابت کرده که به هیچ وجه خواهان اصلاحات ریشه ای و واقعی در این کشور نیست بلکه درپی ادامه دادن به حکومت مستبدانه خود است و از مشغولیت منطقه و جهان به گروه تروریستی داعش و دیگر مسائل منطقه برای اِعمال سیاست های استبدادی خود سوء استفاده می کند.

وی با اشاره به سکوت جهانیان در قبال جنایات آل خلیفه افزود: رژیم آل خلیفه برای منحل کردن همه تشکّل های سیاسی و ساکت کردن فعالان حقوقی و سیاسی بحرین تلاش می کند و آمریکا نیز حامی رژیم منامه است و متأسفانه جهانیان نیز در قبال جرایم و جنایات خاندان سلطنتی آل خلیفه سکوت کرده اند.

دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین، ادامه داد: اگر جرایم و جنایاتی که آل خلیفه در بحرین مرتکب می شود، در ایران یا دیگر کشورهایِ مخالفِ آمریکا اتفاق می افتاد، قطعاً شورای امنیت سازمان ملل متحد فوراً تشکیل جلسه می داد و درباره آن تصمیم گیری می کرد ولی متأسفانه رفتارهای دوگانه بر جهان حاکم است.

عباس بیان داشت: رژیم حاکم بحرین مذبوحانه برای منحل کردن تشکّل های سیاسی این کشور تلاش می کند؛ کشوری که دارای نظام حکومتی واقعی و مردمی نیست بلکه رژیم حاکمش فقط درپی تأمین منافع خود و اعمال سیاست های استبدادی اش است.

FF-01-13:35

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها