روزنامه عمانی نوشت:

حمایت از اسرائیل؛ تنها هدف جنگ علیه داعش

حمایت از اسرائیل؛ تنها هدف جنگ علیه داعش
پنج‌شنبه 10 مهر 1393 - 13:12

روزنامه الوطن چاپ عمان نوشت: راهبرد آمریکا در مبارزه با گروه تروریستی داعش مبتنی بر تأمین منافع رژیم صهیونیستی است؛ رژیمی که از تروریسم برای ریشه کنی مقاومت و نابود کردن سوریه و عراق حمایت می کند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خمیس التوبی" روزنامه نگار عمانی در مقاله ای در روزنامه الوطن چاپ این کشور نوشت: جنایتکاری به نام بنیامین نتانیاهو می خواهد با ائتلافی که جان کری وزیر خارجه آمریکا تشکیل داده است، توطئه هایش را اجرا کند.آشوب و تروریسم، اساس فعالیت های خرابکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ترسیم مجدد نقشه خاورمیانه است.

هدف صهیونیسم و آمریکا از تشکیل دادن گروه های تروریستی در منطقه و دسته بندی این گروه ها به افراطی و میانه رو و قربانی کردن برخی از آنها، نشان دهنده "مدیریت تروریسم و پیش بردن آن در مسیر اهداف و منافع خاص خود" است.

اسرائیل رابطه تنگاتنگی با گروه های تروریستی دارد و حمایت لجستیکی و نظامی اش از این گروه ها و کمک به آنها در به اسارت گرفتن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد مؤید این مدعاست.

اسرائیل تروریست های داعش را به مراکز درمانی خود منتقل و آنها را درمان می کند تا به سوریه بازگردند و به قتل عام مردم بپردازند، این تروریست ها از حمایت کشورهایِ مدعی مبارزه با تروریسم نیز برخوردارند.

به عقیده مقاله نویس عمانی، هدف اصلی ائتلافِ به اصطلاح مبارزه با داعش "نابود کردن مقاومت، جلوگیری از ارتباط محورهای مقاومت، کنترل هرگونه حمایت تسلیحاتی از مقاومت و تضعیف برخی از کشورهای منطقه است" و سران این ائتلاف نیز اذعان کرده اند که مبارزه با داعش سال ها طول خواهد کشید که این امر بیانگر احتمال کشیده شدن دامنه عملیات این ائتلاف به خارج مرزهای عراق و سوریه است.

پربیننده ترین خبرها