هادی العامری:تا اخراج آخرین داعشی، خواهیم جنگید

هادی العامری:تا اخراج آخرین داعشی، خواهیم جنگید
پنج‌شنبه 10 مهر 1393 - 17:11

العالم - دبیر کل سازمان بدر، تاکید کرد که نیروهای این سازمان، به هیچ وجه از جبهه جنگ با داعش، عقب ننشینی نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هادی العامری" اعلام کرد: طرحی دو محوری در دستور کار داریم که در محور نخست، همه روستاهای واقع در مسیر طوزخورماتو به تکریت تا پل الزرگه را چنگ عناصر داعش آزاد کردیم.

وی افزود: محور دوم، از آمرلی به سمت غرب این منطقه امتداد می یابد و هدف از آن، آزادسازی روستاهای صیاد، البسطملی، البوحسن الصغیر و الکبیر، قرناز، روجلی و جرداقلی بود. علاوه بر این ها، مناطق بیر احمد اول، دوم و سوم و عبود و زنجیلیا نیز آزاد شدند و به طور کلی، پیشروی نیروهای ما، بر اساس نقشه ای از پیش تعیین شده صورت می گیرد.

پایگاه خبری شبکه السومریه به نقل از هادی العامری نوشت: فرودگاه حلیوه نیز آزاد شد و منطقه فرودگاه، از عناصر داعش پاکسازی شد. نیروهای ما نیز بر اساس برنامه، پیشروی را ادامه دادند تا منطقه را به طور کامل از این عناصر پاکسازی کنند.

العامری تصریح کرد: ما برای به دست آوردن پست و مقام نمی جنگیم، ما پست و مقام را ترک کردیم و برای دفاع از مردم و سرزمینمان از عناصر داعش، به میدان جنگ آمدیم.

دبیرکل سازمان بدر تاکید کرد: فرقی نمی کند که من وزیر شوم یا نشوم، مساله این است که نیروهای تحت امر من، تا اخراج آخرین داعشی از سرزمین عراق، به هیچ وجه از جنگ دست نخواهند کشید.

26

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها