مسیر کمک رسانی اسراییل به تروریستها درسوریه+فیلم

پنج‌شنبه 10 مهر 1393 - 18:35

دمشق (العالم) – شهر حرش الشعار به موازات شهر جباتا الخشب در ریف قنیطره در جنوب سوریه مهمترین راه ارسال سلاح و تجهیزات از سوی رژیم صهیونیستی به تروریست های سوری است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مخالفت اهالی روستاهای جولان اشغالی مانند مجدل شمس، مسعده و بقعاتا باعث شد تا رژیم صهیونیستی برای انتقال کمک های خود به گروه های مسلح در سوریه، از راه های صعب العبور استفاده کند.

یک منبع نظامی به شبکه خبری العالم گفت: ما در چند متری نوار مرزی مستقر هستیم و ارتش سوریه به طور دایم دشمن را رصد می کند، مردم جولان اشغالی در روستاهای مجدل شمس و مسعده همواره به ارتش سوریه برای جلوگیری از نفوذ تروریست ها به پشت مرزهای کشور کمک می کنند.

این منطقه همچنین یکی از مهمترین گذرگاه های انتقال مجروحان تروریست به شبعا در بقاع غربی لبنان و خروج خانواده تروریست ها به سوی لبنان است.

یک منبع نظامی سوریه خاطرنشان کرد، از این ارتفاعات و دشت های مزبور برای قاچاق به سوی لبنان استفاده می شد که در زمان حاضر گروه های مسلح از آن به منظور رفتن از بیت جن به شبعا و بالعکس استفاده می کنند.

اعتراف رژیم صهیونیستی به انتقال مجروحان تروریست به بیمارستان های فلسطین اشغالی نشانه هدایت درگیری در قنیطره توسط رژیم و اعطای کمک اطلاعاتی به گروه های تروریستی ضد نظام سوریه است.
MKH-1-22:40

پربیننده ترین خبرها