مفتی سعودی بعد از سه سال و نیم از خواب بیدار شد!

مفتی سعودی بعد از سه سال و نیم از خواب بیدار شد!
جمعه 11 مهر 1393 - 22:21

بعد از گذشت سه سال و نیم از جنایت های بیشمار گروههای تروریستی در سوریه و سپس عراق، مفتی سعودی امروز بالاخره از خواب بیدار شد و جرایم و جنایات این گروه ها را نمونۀ بارز تروریسم و فساد دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی سعودی اقدامات گروه های تروریستی را محکوم کرد و گفت: جرایم و جنایاتی که گروه های تروریستی مرتکب می شوند، هیچ ارتباطی با اسلام و فریضه جهاد ندارد. 

مفتی عربستان روز جمعه در خطبه های عرفه گفت: امت اسلامی گرفتار گروه هایی است که شبیه خوارج هستند و خون مردم بی گناه را می ریزند.

آل الشیخ افزود: این گروه ها به نوامیس مردم تعرض می کنند و خون بی گناهان را می ریزند و اموال مردم را غارت می کنند و زنانی را که به اسارت می گیرند، به عنوان برده می فروشند.

مفتی عربستان گفت: جرایم و جنایات این گروه ها نمونۀ بارز تروریسم و فساد است.

آل الشیخ افزود: مساله بدتر اینست که این گروه ها جرایم و جنایات خود را با ادعای انجام فریضه جهاد و دیگر تعالیم اسلامی توجیه می کنند ولی هیچ ارتباطی با اسلام وتعالیم آن ندارند. 

این اظهارات مفتی سعودی درحالی مطرح می شود که مقامات سعودی به طور علنی و رسمی حمایت مالی و تسلیحاتی خود از گروههای مسلح به زعم خود "میانه" رو در سوریه را که علیه نظام و مردم این کشور می جنگند، اعلام داشته اند.

این گروههای تروریستی در طول سه سال و نیم اخیر در سوریه و اکنون نیز در عراق به کشتار مردم این دو کشور اقدام کرده اند.

مفتی ها و شیوخ وهابی در طول سه سال و نیم اخیر نه تنها از محکوم کردن گروههای تروریستی در سوریه سخنی نگفته اند، بلکه برخی از آنها نیز به حمایت علنی و جمع آوری کمک برای آنها اقدام کرده اند. اخیرا شاه سعودی در چرخ موضع از این شیوخ خواست تا علیه گروههای تروریستی از جمله داعش سخن بگویند؛ درحالی که خود در طول سه سال اخیر از آنها حمایت کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها