درخواست دوستانه النصره از صهیونیستها پشت سیم خاردار!

پنج‌شنبه 24 مهر 1393 - 14:07

العالم - عناصر جبهه النصره در گفتگوی دوستانه با عوامل کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از پشت سیمهای خاردار مرزی، ایجاد منطقه پرواز ممنوع برای حمایت آنها از ارتش سوریه را از رژیم اسرائیل خواستار شدند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: در حالی که در حال عملیات گشت زنی در طول خط مرزی میان (سرزمین اشغالی صهیونیست ها) و سوریه بودیم با عناصر جبهه النصره در آن سوی مرز برخورد کردیم.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: علی رغم آنکه می دانستند اسرائیلی هستیم گفتگوی دوستانه با عناصر النصره از میان سیمهای خاردار داشتیم.

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از این گفتگو را پخش کرد که در آن گزارشگر اسرائیلی خطاب به عناصر النصره گفت: در صورتی که در این جنگ پیروز شوید سوریه چگونه خواهد بود؟

دو تن از نیروهای النصره که در آن سوی سیم خاردار بودند پاسخ دادند، خواستار سرنگونی نظام هستیم و پس از آن با صلح و دوستی به زندگی خود ادامه می دهیم.

یکی دیگر از عوامل النصره پاسخ داد: ما جبهه النصره هستیم هدف مان تنها سرنگونی نظام اسد است و پس از آن راه صلح و دوستی را به همه همسایگان در پیش می گیریم.

گزاشگر اسرائیلی از یکی از عناصر النصره که ابو عمر نام داشت پرسید. نظرت درباره اسرائیل چیست.

ابوعمر پاسخ داد، هدف ما صلح است ما پس از این مرحله تنها به صلح با همه کشورهای جهان فکر می کنیم.

گزارشگر اسرائیلی از ابو عمر پرسید. خواسته تو از اسرائیل چیست.

ابو عمر پاسخ داد، ایجاد منطقه پرواز ممنوع. از اسرائیل می خواهیم با ایجاد منطقه پرواز ممنوع از ما حمایت کند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: جبهه النصره همواره به ما اطمینان می دهند که اسرائیل را دشمن نمی دانند.اما این مسأله برای ما اطمینان بخش نیست.

در حالی که مرزهای شمالی را پشت سر می گذاشتیم ناگهان پرچم داعش بچشم خورد که بر افراز یک تپه در آن سوی مرز برافراشته شده بود.پرچم داعش در 2 کیلومتری یکی از شهرهای اسرائیل.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها