دبیرکل وفاق بحرین: هدف مخالفان رسیدن به حکومتی مردمی است

دبیرکل وفاق بحرین: هدف مخالفان رسیدن به حکومتی مردمی است
جمعه 25 مهر 1393 - 22:22

دبیر کل جمعیت وفاق بحرین هدف مخالفان این کشور را رسیدن به حکومتی مردمی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان در خطبه های نماز جمعه شهر الدراز تاکید کرد: انقلابیون و مخالفان می دانند که همه طرح هایی که بر اساس قومیت گرایی باشد به همه زیان خواهد رساند؛ از این رو مخالفان، مردم را به طوایف و قبایل مختلف تقسیم بندی نمی کنند، بلکه طرح آنها بر اساس متحد کردن همه مردم بر اساس اصل هموطن بودن است.

وی خاطرنشان کرد:هدف از طرح های حکومت فقط از بین بردن اراده ملت و چنگ انداختن به ثروت ملی است؛ اما طرح های مخالفان گامی برای رسیدن به یک حکومت مردمی است.

شیخ سلمان افزود: هرکس خواهان آزادی، عدالت، تضمین آیندگان و رسیدن به ثبات است باید به طرح مخالفان بپیوندد و انتخابات را تحریم کند.

دبیر کل جمعیت وفاق همچنین خواستار لغو حکم اعدام شیخ نمر روحانی برجسته عربستانی شد و گفت: من با گوش خودم شنیدم که شیخ نمر همیشه استفاده از سلاح را نفی می کرد و خواستار راه های مسالمت آمیز بود از این رو چنین کسی نباید بازداشت و حکم اعدام برایش صادر شود.

امروز برای دومین هفته متوالی آیت الله شیخ عیسی قاسم به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی در نماز جمعه حاضر نبود، و نمازگزاران به شیخ علی سلمان اقتدا کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها