داعش: غربیها را می کشیم و کباب می کنیم !

داعش: غربیها را می کشیم و کباب می کنیم !
يکشنبه 27 مهر 1393 - 21:58

به دنبال اعلام حضور فرانسه در ائتلاف آمریکا علیه داعش، یک عضو این گروهک با انتشار ویدئویی شهروندان فرانسوی را به مرگ تهدید کرد و یک داعشی دیگر خطاب به غربیها ادعا کرد: از داعش جز نوشیدن خون و کباب کردن گوشتشان نخواهید دید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اگرچه این تهدید در خارج از فرانسه روز به روز بیشتر می شود. اما تهدید مذکور فقط به خارج از این کشور محدود نمی شود. بلکه داعش امروزه شهروندان فرانسوی را در داخل کشورشان نیز تهدید می نماید.

اخیرا ویدئویی به طور گسترده در فرانسه منتشر شده است که در آن یکی از عناصر داعش از مسلمانان مقیم فرانسه می خواهند تا در انتقام از شرکت فرانسه در حمله به مواضع داعش، فرانسوی هایی را که از آنها به عنوان کفار یاد می کنند به قتل برسانند. کارشناسان فرانسوی، این تهدیدات را خطرناک ارزیابی کرده اند.
این عنصر داعشی که در این ویدئو به زبان فرانسوی و از داخل خودرویش و در حالی که سلاحی در دست دارد می گوید: ابومحمد العدنانی نیز قبلا به غرب درباره حمله به مسلمانان هشدار داده است.

وی همچنین می گوید که فرانسه وارد جنگ علیه داعش شده است ولی این گروه پیروز خواهد شد.
این داعشی، با لحنی تهدید آمیز به اقدام محمد مراح در فرانسه در کشتن سه سرباز و چهار نفر دیگر در یک مدرسه یهودیان در شهر تولز اشاره کرد.
این عنصر داعش که نام وی "ابوبلال مغربی" ذکر شده است، با اشاره به حمله ائتلاف آمریکا علیه مواضع این گروه تروریستی گفت: غربیها از داعش چیزی جز نوشیدن خون و کباب کردن گوشتشان نخواهند دید.
یک عنصر دیگر داعش به نام اسامه المغربی نیز در همین ویدئو خواستار ادامه آماده باش و فراخوان برای "جهاد" و کشتار شهروندان امریکایی در کشور مغرب شد.
دولت فرانسه اخیرا به شهروندانش در خارج از این کشور درباره خطر حملات تروریستی انتقام جویانه علیه آنها به علت شرکت نیروهایش در ائتلاف بین المللی علیه داعش هشدر داده است.


 

پربیننده ترین خبرها