واکنش رسانه‌های مرتجع به سخنان ولایتی

واکنش رسانه‌های مرتجع به سخنان ولایتی
دوشنبه 28 مهر 1393 - 14:22

سخنان دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره یمن، با خبرسازی و موضع گیری رسانه‌‌های عربی وابسته به رژیم های مرتجع در منطقه همراه شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک روزنامه اماراتی ادعا کرد که منابع مسؤول در ریاست جمهوری یمن به شدت سخنان "علی اکبر ولایتی" را محکوم کردند.
روزنامه موسوم به "الخلیج" امارات ادعا کرد که منابعی در ریاست جمهوری یمن به این روزنامه گفته اند که سخنان ولایتی، در چارچوب دخالتهای ایران در امور یمن است.
روزنامه "المستقبل" هم با تکرار کامل این خبر ولی به نقل از منابع خود در ریاست جمهوری یمن، ادعا کرد که این سخنان بیانگر حمایت مستقیم ایران از انصارالله و تلاش برای ضربه زدن به امنیت و ثبات یمن است.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی شنبه گذشته در نشستی با علما و بزرگان زیدی یمن، گفت: جمهوری اسلامی ایران از مبارزه بحق انصارالله در یمن حمایت می کند و این حرکت را بخشی از حرکات موفق بیداری اسلامی می داند.
دکتر ولایتی تأکید کرد: ما از اخبار پیروزی های بسیار ارزشمند مردم یمن اطلاع داریم و از این بابت خوشحالیم و به مردم این کشور تبریک می گوییم.
دکتر ولایتی افزود: ما با افکار و اندیشه علامه حوثی پدر معنوی انصارالله آشنا هستیم و از این که عبدالملک حوثی رهبر انقلاب یمن با حرکات مدبرانه و شجاعانه و با یک جهان بینی ارزشمند این انقلاب را اداره می کند خوشحالیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها