گزارش العالم از نبرد ارتش سوریه با تروریستها+فیلم

سه شنبه 29 مهر 1393 - 16:00

خبرنگار العالم در سوریه از تشدید عملیات ارتش این کشور در حومه درعا، هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در منطقه "یادوده" و ساختمان گمرگ قدیم و منطقه الحامدین و نیز انهدام مواضع گروه های موسوم به جیش الاسلام در دوما خبر داد.

خبرنگار العالم در سوریه از تشدید عملیات ارتش این کشور در حومه درعا، هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در منطقه "یادوده"، ساختمان گمرگ قدیم، منطقه الحامدین و نیز انهدام مواضع گروه های موسوم به جیش الاسلام در دوما خبر داد.
"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم در دمشق گزارش داد، همچنان درگیری های شدید میان ارتش سوریه و گروه های مسلح در محور جنوبی این کشور ادامه دارد و ارتش سوریه حملات خود را به گروه های مسلح در حومه شهر درعا افزایش داده و تلفات زیادی به این گروه ها وارد کرده است.
بنابر این گزارش، تانک های ارتش سوریه مکان تجمع سران گروه های مسلح را در منطقه یادوده در حومه درعا هدف قرار داد و در این حمله شماری از گروه های مسلح کشته و زخمی شدند.
خبرنگار العالم افزود: ارتش سوریه یک انبار سلاح تروریست ها را در منطقه حمادین نیز منهدم کرد و شماری از نیروهای وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره در اطراف ساختمان گمرک قدیم کشته شدند. ارتش سوریه همچنین شماری از عناصر وابسته به گروه جیش الاسلام را در منطقه دوما در استان ریف دمشق به هلاکت رساند و انبار سلاح آنان را منهدم کرد.
"یحیی سلیمان" کارشناس امور نظامی سوری در گفت وگو با خبرنگار العالم، اقدامات نظامی ارتش سوریه در منطقه درعا را اقدامی برای از بین بردن طرح های نظامی آینده گروه های مسلح توصیف  خاطرنشان کرد: ارتش سوریه با برنامه ریزی عملیات خود را اجرا می کند و شکی نیست که این عملیات از بین برنده و خنثی کننده طرح های تروریست ها برای ضربه زدن به مواضع ارتش سوریه است.
"محی الدین محمد" کارشناس امور نظامی سوری هم عملیات نظامی در استان ریف دمشق و عملیات در سراسر سوریه را با یکدیگر مرتبط دانست و افزود: هدف این عملیات تضعیف توان گروه های مسلح تروریست و از بین بردن منابع آنان و فشار بر دوما به عنوان مرکز گروه های مسلح است تا تروریست ها از این منطقه خارج شوند و نیز روند آشتی ملی در این منطقه به پیش برود.
همچنین گزارش خبرنگار العالم از هدف قرار دادن مواضع گروه های مسلح در منطقه زبدین توسط ارتش سوریه حکایت دارد.
MKH-21-08:40

 

پربیننده ترین خبرها