ویدیو؛ داعش زن سوری را سنگسار می‌کند

سه شنبه 29 مهر 1393 - 16:08

در یکی از تازه ترین ویدیوهایی که تروریست‌های داعش از جنایات خود در مناطق اشغالی عراق و سوریه منتشر کرده اند، یک زن جوان در حومه شرقی شهر "حماه"، پس از محاکمه در دادگاه صحرایی، به سنگسار محکوم می شود و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در این ویدیو که با آرم داعش و در قالب نوعی تبلیغ در باره اجرای "حدود الهی" منتشر شده، زنی نشان داده می شود که از سوی یک تروریست داعش، به اتهام زنا مورد بازجویی قرار می گیرد و بر خلاف تمامی معیارهای اسلامی در اثبات جرم، بدون شهادت شهود و نظر قاضی عادل، به سنگسار محکوم می گردد.

در این فیلم، شخصی که به نظر می رسد پدر این زن باشد، با بخشش دخترش به شدت مخالفت می کند و اجرای حکم درباره او را خواستار می شود و سپس دستان دخترش را می بندد و او را به سوی گودالی که برای اجرای "حد"! در نظر گرفته شده، هدایت می کند؛ و در آنجاست که تروریست‌های بی‌رحم با سنگ هایی به اندازه تکه آجر به جان او می افتند و سنگسارش می کنند.

تظاهر به اجرای حدود الهی، به ویژه حد "زنا" از سوی تروریست های تکفیری داعش در حالی اتفاق می افتد که پس از پاکسازی سنگرهای داعش در مناطق مختلف، ده ها نمونه از "جدول"های زمان بندی و برنامه شرم‌آور "جهاد نکاح" سران داعش با زنان و دختران فریب خورده و اسیر دست تروریست ها، منتشر شده و به خوبی نشان می دهد که آنها با این اقدامات وحشیانه، جز تمسخر احکام الهی و زیر سؤال بردن قوانین و آموزه های اسلامی، هدفی ندارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها