همزمان با انتخابات قانونگذاری؛

الجزائر مرزهایش را با تونس می‌بندد

الجزائر مرزهایش را با تونس می‌بندد
سه شنبه 29 مهر 1393 - 18:44

العالم ـ دولت الجزائر تصمیم گرفته است در روزهای 25 و 26 اکتبر آتی، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس، مرزهایش را با تونس ببندد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه الجزائری "الفجر"، دولت الجزائرهمزمان با برگزاری انتخابات پارلمان، به مدت 2 روز و با امکان تمدید آن به یک روز دیگر، مرزهایش را با تونس خواهد بست؛ اما در شرایط اضطراری و فوق العاده اجازه عبور و مرور داده می شود.

یک منبع نظامی الجزایری گفت که عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور الجزایر به فرماندهان ارتش دستور داده است تا حدود 10 هزار نفر به نیروهای حاضر در مرزهای تونس و لیبی افزوده شود؛ همچنین تجهیزات نظامی در مرزها افزایش یابد.

تدابیر امنیتی در مرز تونس و الجزایر در حالی شدت می گیرد که اخیرا اقدام 9 تروریست برای نفوذ به خاک الجزایر با شکست مواجه شده است.

یک منبع نظامی درباره تلاش اخیر تروریست های برای نفوذ از خاک تونس به الجزایر تصریح کرد که منطقه شاهد تبادل آتش شدید است؛ به گونه ای که نیروهای ارتش الجزایر توانستند گروهی از تروریستها را به شکست برسانند، آنها نیز به سمت مناطق کوهستانی مرزی تونس پابه فرار گذاشتند.نیروهای الجزائری در خصوص این عملیات به ارتش تونس اطلاع دادند و تمام جزییات لازم درباره تعداد تروریستها و مقصد آنها را در اختیار ارتش تونس قرار دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها