مُهرهای ترکیه در گذرنامه های اعضای داعش+ویدئو

چهارشنبه 30 مهر 1393 - 10:22

گذرنامه های بدست آمده از عناصر گروه تروریستی داعش نشان می دهد این گذرنامه ها ممهور به مهرهای دولت ترکیه است که این امر بار دیگر، دست داشتن دولت ترکیه در انتقال تروریست ها به سوریه را ثابت می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت "دولت القانون"، یک خبرنگار به نام استوارت رامسِی در گزارشی از منطقه عین العرب درمرز سوریه با ترکیه فاش کرد: گذرنامه های اتباع خارجی که از ترکیه به سوریه رفته اند و به داعش پیوسته اند ، حاوی مُهرهای ترکیه است.

رامسی افزود: نیروهای کُردی که در منطقه رأس العین نزدیک شهر عین العرب ( شمال سوریه) با داعش می جنگند، این گذرنامه ها را به دست آورده اند و این گذرنامه ها متعلق به چند کشور است و کارت های شناسائی تعدادی از اعضای داعش نیز به دست کُردها افتاده است.

مهرهای این گذرنامه ها بار دیگر ثابت می کند که دولت ترکیه در انتقال تروریست های خارجی از خاک خود به سوریه دست دارد؛ تروریست هائی که نهایتاً به داعش می پیوندند و مرتکب هر جرم و جنایتی می شوند.

ترکیه همچنان از پیوستن به ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا برای جنگ با داعش امتناع می کند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز یکشنبه این هفته با ارسال اسلحه و مهمات برای کُردهایِ تحت محاصرۀ داعش در شهر عین العرب مخالفت کرد.

 


 

پربیننده ترین خبرها