ورود اولین گروه از نیروهای " کفن سفید " به دیرالزور

ورود اولین گروه از نیروهای
چهارشنبه 30 مهر 1393 - 20:00

العالم - گروه موسوم به " جبهه اصالت و توسعه " از ورود اولین سری از نیروهای " کفن سفید" وابسته به این گروه به شهر دیرالزور سوریه برای مبارزه با داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، گروه " جبهه اصالت و توسعه " که در استان دیرالزور سوریه فعالیت می کند، نواری ویدئویی منتشر کرده است که در آن نیروهای گروه " کفن سفید" سلاح های خود را بالا برده اند و یکی از آنان با قرائت بیانیه ای، ورود نیروهای این گروه را به شهر دیرالزور اعلام می کند.

همچنین یک گروه مخصوص برای انجام ماموریت های ویژه وابسته به گردان های " کفن سفید" در ریف دیرالزور غربی تشکیل شده و حمله به مواضع گروه داعش را درصدر فعالیت های خود قرارداده است.

"أبو عبود" فرمانده گروه "کفن سفید" طی اظهاراتی که در روزنامه انگلیسی "ديلي ميل" منتشر شد، اعلام کرد گروه های زیر مجموعه " کفن سفید" توانسته اند که حدود صد نفر ازعناصر داعش را به هلاکت برسانند و از جمله عناصری که به قتل رسیده اند، " أبو يوسف المصري"سرکرده میدانی گروه داعش و نیز عناصری ازانگلیس و عربستان سعودی در شهر البوکمال نیز درحملات ضد داعش هستند.

" گردان های مقاومت مردمی" اخیراً از تشکیل گروهی جدید با نام " كفن سفید" با 300 نفر با هدف انجام عملیات نظامی ضد نظام بشار اسد و گروه داعش در مناطق مختلف سوریه خبر داد.

بنا به اعلام گردان های مقاومت مردمی ، این گروه جدید با نیروهای بشار اسد می جنگد و همچنین با " مزدوران البغدادی" درهمه مناطق به ویژه در منطقه البوکمال در شهر دیرالزور مبارزه می کند.

این گروه جدید با اتخاذ موضعی آشکار اعلام کرده است که " مزدوران چچنی ، تونسی ، عراقی و هرکسی را که به وجدان خود خیانت کرده است، هدف قرار خواهد داد و این مزدوران از اهداف نیروهای کفن سفید خواهند بود و این نیروها برای نابودی آنان به اشکال مختلف تلاش می کنند.

دراین بیانیه به هر کسی که به ورود عناصر داعش کمک کند و به هر شکلی از آنان حمایت کند ، هشدار داده و تاکید شده است که حامیان داعش نیز هدف عملیات نیروهای مقاومت مردمی قرار خواهند گرفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها