انهدام 28 خودرو و هلاکت دهها داعشی در بابل عراق

انهدام 28 خودرو و هلاکت دهها داعشی در بابل عراق
جمعه 2 آبان 1393 - 14:33

نیروهای ارتش عراق موفق شدند با یورش به تروریستهای داعش در منطقه "جرف الصخر"، 28 خودروی نظامی داعش را منهدم و شماری از تروریست ها را به هلاکت برساند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع امنیتی عراق روز جمعه به "سومریه نیوز" گفت: در درگیری های شدید نیروهای امنیتی و جمعی از نیروهای داوطلب مردمی با تروریست ها در منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل دستکم دهها تن از عناصر داعش کشته و زخمی و 28 خودروی زرهی آنها منهدم شده است.این درگیری ها همچنان ادامه دارد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: این نیروها به کمک جنگنده های عراقی از سه محور با یورش به مرکز منطقه جرف الصخر موفق شدند مواضع تروریستها را در هم بشکنند.

از سوی دیگر "عدی خدران" قائم مقام دادگستری شهر الخالص در استان دیالی از حمله ارتش به مواضع تروریست ها در ناحیه العظیم خبر داد. نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی با حمایت جنگنده های عراقی توانستند دهها تن از عناصر تروریستی داعش را درعملیاتی گسترده در مرکز ناحیه العظیم در 60 کیلومتری شمال شرق بعقوبه مرکز این استان به هلاکت برسانند.

هم اکنون وضعیت امنیتی در این منطقه توسط نیروهای امنیتی و مردمی برقرار شده است.

قائم مقام دادگستری شهر الخالص با اشاره به تلاش یگان مهندسی ارتش برای پاکسازی مین های کاشته شده داعش، افزود: جاده بغداد- کرکوک از آغاز درگیری ها به عنوان اقدامی احتیاطی مسدود شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها