العبادی: آزادی جرف الصخر کلید پیروزیهای بعدی است

العبادی: آزادی جرف الصخر کلید  پیروزیهای بعدی است
جمعه 2 آبان 1393 - 20:42

"حیدر العبادی" نخست وزیر عراق آزادی منطقه "جرف الصخر" در شمال بابل را "کلید" آزادی همه مناطق اشغال شده این کشور از سوی تروریست ها توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر و فرماندۀ کل نیروهای مسلح عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای دلیر ارتش به همراه داوطلبان غیرتمند عراقی در منطقه جرف الصخر به پیروزی تازه ای دست یافتند و ضربه ای مهلک به گروه داعش وارد کردند که تاثیری بسیار مهم در وارد کردن شکست نهایی به دشمن خواهد داشت و به نیروهای دلیر ما روحیه ای عالی برای پیشروی در جهت آزادسازی بقیه سرزمین های اشغالی عراقِ عزیز خواهد داد.

وی این دستاورد را به همه مردم عراق تبریک گفت و از همه کسانی که در این عملیات دلیرانه شرکت داشتند، تجلیل و قدردانی و تعهد کرد که عملیات پیروزمندانۀ جرف الصخر، کلیدی برای پیروزی های آینده در آزادسازی مناطق عراق باشد.

پیش از این، "محمد العسکری" مشاور تبلیغاتی وزارت دفاع عراق  روز جمعه، اعلام کرد که ارتش عراق با همراهی نیروهای داوطلب ِ مردمی، مناطق جرف الصخر و الرویعیه در شمال بابل را آزاد کرد و کنترل کامل این مناطق را به دست گرفت.

گروه تروریستی داعش نیز به شکست در درگیری با نیروهای عراقی در جرف الصخر، اعتراف کرد.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها