ضرب الاجل النصره برای اعدام سرباز لبنانی

ضرب الاجل النصره برای اعدام سرباز لبنانی
يکشنبه 4 آبان 1393 - 11:37

گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره تهدید کرد که امروز یکی از سربازان اسیر ارتش لبنان را اعدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جبهه النصره تهدید کرد که اگر ارتش لبنان به عملیات خود در شهر طرابلس (شمال لبنان) پایان ندهد ، ساعت 00 : 10 (به وقت محلی) صبح یکشنبه یکی از سربازان لبنانی را که به اسارت گرفته است ، اعدام خواهد کرد.
جبهه النصره دیشب در پیامی در تویتر با ادعا محاصره ساکنین سنی شهر طرابلس از سوی نیروهای ارتش، خواستار پایان این محاصره و در پیش گرفتن راه حلی مسالمت آمیز شد؛ در غیر این صورت سربازان اسیر لبنانی را یکی پس از دیگری اعدام خواهد کرد .
مسؤول جبهه النصره در منطقه کوهستانی قلمون سوریه چند هفته پیش از " شادی المولوی" و "اسامه  منصور" که سرکردگان گروه های فعال در شهر طرابلس لبنان هستند، خواسته بود که نیروهای خود را از منطقه باب التبانه خارج کنند که خروج این نیروها باعث عدم وقوع درگیری در این منطقه شد.
این در حالی است که درگیری های پراکنده در مناطق مختلف شهر طرابلس همچنان ادامه دارد و منطقه الضنیه در شمال طرابلس نیز شاهد درگیری نیروهای تحت امر " شیخ  خالد حبلص" با نیروهای ارتش است و ارتش در این درگیری از بالگرد برای حمله به مواضع افراد مسلح استفاده می کند.
درگیری های منطقه الضنیه جمعه شب گذشته درپی دستگیری یک فرد تحت تعقیب به نام " احمد میقاتی " آغاز شد . احمد میقاتی متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش است .

درگیریهای طرابلس تا کنون چندین کشته و مجروح برجا گذاشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها