فساد مالی درستاد امداد آوارگان در عراق

فساد مالی درستاد امداد آوارگان در عراق
چهارشنبه 7 آبان 1393 - 12:25

عضو کمیسیون بازرسی پارلمان عراق از فساد مالی در داخل ستاد دولتی رسیدگی به وضع آوارگان عراقی به ریاست "صالح المطلک" خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عقیل الزبیدی" در اظهاراتی مطبوعاتی در این خصوص گفت: کمیسیون بازرسی هفته گذشته با ارائه گزارشی به پارلمان درخصوص عملکرد ستاد آوارگان به ریاست "صالح المطلک"، تأکید کرد که این ستاد موفق عمل نکرده و در رسیدگی به وضع آوارگان کوتاهی کرده است.
الزبیدی افزود: در داخل ستاد آوارگان مواردی از فساد مالی دیده شده است، که مهم ترین آن پرداخت نشدن کمک یک میلیون دیناری دولت به آوارگان در بیشتر استانها است.
وی تأکید کرد: کمیسیون پارلمان در استعلامی که از آوارگان در استان های مختلف گرفته است به این نتیجه رسیده است که آنها این مبلغ را که دولت برای آنان اختصاص داده است، دریافت نکرده‌اند.
الزیدی خاطرنشان کرد: کمیسیون رسیدگی به این مسأله، تمایل دارد که صالح المطلک معاون نخست وزیر با حضور در پارلمان در این خصوص پاسخگو باشد.
"سلیم شوقی" نماینده فراکسیون "المواطن" هم از تشکیل کمیته‌ای چهارجانبه برای استیضاح صالح المطلک به دلیل هدر دادن اموال اختصاص یافته به آوارگان خبر داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها