دبیر کل جمعیت وفاق بحرین:

تعلیق فعالیت جمعیت الوفاق، مجازات مخالفان است

تعلیق فعالیت جمعیت الوفاق، مجازات مخالفان است
پنج‌شنبه 8 آبان 1393 - 12:47

العالم ـ دبیرکل جمعیت وفاق گفت: تصمیم رژیم آل خلیفه برای به تعلیق درآوردن فعالیت جمعیت وفاق به مدت سه ماه، یک تصمیم سیاسی برای مجازات مخالفان وضعیت فعلی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "علی سلمان" دبیر کل جمعیت وفاق تاکید کرد که هدف از به تعلیق درآوردن فعالیت جمعیت وفاق، مجازارت مخالفان و افرادی است که خواهان اصلاحات و دموکراسی در بحرین هستند.

وی افزود: جمعیت الوفاق و دیگر گروههای مخالف همچنان خواهان ایجاد تحول دموکراتیک در بحرین و برآورده کردن مطالبات مردم هستند و تصمیم دادگاه آل خلیفه هیچ تاثیری بر عملکرد جمعیت الوفاق و حمایت های آن از خواسته های مردمی ندارد.

 پایگاه "المنامه بوست" در این زمینه می نویسد: تصمیم مقام های بحرینی برای به تعلیق درآوردن فعالیت جمعیت الوفاق به سبب اقدام این جمعیت و دیگر گروههای مخالف رژیم آل خلیفه در تحریم انتخابات صوری ماه اینده پارلمان و شهرداری هاست ؛ از این رو پس از اعلام تحریم انتخابات و حمایت مردم بحرین از آن، رژیم آل خلیفه به فکر انتقامجویی از جمعیت الوفاق افتاد.

شیخ سلمان تصریح کرد که فعالیت های الوفاق در شرایطی تعلیق می شود که این جمعیت به برپایی یک مجمع عمومی و انتخاب رهبری جدید برای بهانه ندادن دست رژیم آل خلیفه دعوت کرد و از اعضای خود خواست تا برای انتخابات این جمعیت که قرار است در نشست آتی در همین ماه برگزار شود، نامزد شوند.

دبیرکل الوفاق بار دیگر بر تحریم انتخابات پارلمانی بحرین تاکید کرد و گفت این انتخابات از هرگونه نشانه های دموکراسی به دور بوده  بلکه در واقع در جهت تقویت اوضاع نادرست فعلی است که حقوق ملت بحرین را سلب می کند .

وی افزود : مردم بحرین خواهان یک پارلمان مشروع و نه تحمیلی هستند؛ از این رو درخواست اصلی مخالفان، تشکیل کمیته مستقل انتخابات و لغو شورای مشورتی انتصابی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها