هشدار تحلیلگر صهیونیست به کابینه این رژیم

هشدار تحلیلگر صهیونیست به کابینه این رژیم
پنج‌شنبه 8 آبان 1393 - 13:28

العالم - تحلیلگر مسائل سیاسی صهیونیست اقدام های کابینه رژیم صهیونیستی را عامل بحرانی شدن اوضاع امنیتی در قدس دانسته و رژیم اسرائیل را از شکل گیری انتفاضه برحذر داشت.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، "اودی سیگل" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: "اوری آریئل" وزیر مسکن اسرائیل همزمان با شرایط بحرانی که بر قدس حکم فرماست در صدد خرید منزل مسکونی در محله سلوان در قدس شرقی است.

"امنون ابرموویچ" تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیسی نیز تصریح کرد: تحولات قدس بیانگر شکل گیری انتفاضه است.

وی افزود: وقتی هزاران نفر از ساکنان قدس شرقی را تحت فشار قرار دهیم و آنان را با دیوار حائل محاصره کنیم باید منتظر تبعات آن باشیم. تجربه نشان می دهد این اقدام در هیچ جای دنیا نتیجه ای نداشت نه میان کرواتها و صربها و نه میان هندوها و مسلمانان و نه میان آذریها و ارامنه در قره باغ.

وی گفت: قدس در شرف تبدیل شدن به قره باغ جدید است حتی اگر هزار مأمور پلیس در قدس مستقر شوند، آشوبها فروکش نمی کند.

وقتی دولت اسرائیل ازساخت هزار واحد آپارتمان در کرانه باختری و 2 هزار و 600 واحد در "تله الطائره" و تصرف 4 هزار دونم زمین سخن می گوید و گروههای یهودی در محله سلوان و محله های عربی رفت و آمد می کنند، باید انتظار این نا آرامیها را داشته باشیم.

پربیننده ترین خبرها