شهادت یک اسیر سابق فلسطینی

شهادت یک اسیر سابق فلسطینی
پنج‌شنبه 8 آبان 1393 - 14:26

العالم - نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به جنوب مسجدالاقصی در قدس شریف، یک فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "معتز ابراهيم خليل حجازي" جوان 32 ساله فلسطینی و اسیر سابق در زندان های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) در یورش نظامیان یگان ویژه ارتش صهیونیستی به محله الثوری در منطقه سلوان در جنوب مسجدالاقصی به شهادت رسید.

نیروهای یگان ویژه ارتش صهیونیستی بامداد امروز به همراه شهرک نشیان صهیونیست به منزل حجازی که به ترور "خاخام يهودا جليك" در شب گذشته متهم شده است، وی را بر بام منزلش محاصره  و از فاصله نزدیک به او تیراندازی کردند.

شاهدان گفته اند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی پس از تیراندازی به سوی حجازی و اطمینان از اینکه دیگر قادر به حرکت نیست، به منزلش یورش بردند و منبع آب را بر روی وی انداختند که در نتیجه وی بر اثر شدت جراحات شهید شد.

ده ها نفر ازجوانان فلسطینی برای اطلاع از وضعیت این فلسطینی و درمان آن به منزل حجازی رفتند که با تیراندازی نظامیان صهیونیست روبرو شدند که در نتیجه 15 نفر از آنان بر اثر شلیک گلوله های پلاستیکی مجروح شدند؛ 4 نفر از فلسطینی های مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

شهید حجازي یازده سال ونیم از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی و در اسارت گذرانده بود که ده سال از این مدت را درحبس انفرادی بود ودر ژوئن 2012 از زندان آزاد شد.

حجازی در سال 2000 به اتهام مشارکت در فعالیت های انتفاضه الاقصی بازداشت شده بود و در سال 2004  به علت درگیری با یک زندان بان صهیونیست، چهار سال دیگر بر مدت حبس وی اضافه شد.

پربیننده ترین خبرها