مرجعیت‌ عراق:

پیروزیهای ارتش عراق ‌‌پوشالی‌ بودن ‌داعش را ثابت کرد

پیروزیهای ارتش عراق ‌‌پوشالی‌ بودن ‌داعش را ثابت کرد
جمعه 9 آبان 1393 - 18:11

مرجعیت دینی درعراق با تجلیل و قدردانی از پیروزی های ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه در مبارزه با گروه تروریستی داعش، این پیروزی ها را نشان دهنده ساختگی بودن بزرگنمایی تروریست ها دانست.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "عبدالمهدی الکربلایی" نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه امروزِ شهر کربلای معلی اظهار داشت: عملیات ِ نظامی در "جرف الصخر"، "العظیم"، شمال "تکریت" و "بیجی" در روزهای گذشته، به موفقیت هایی بزرگ و مهمی منجر شد.

وی اظهار داشت: برخی معتقد بودند نیروهای عراقی توانایی دستیابی به چنین پیروزی هایی را ندارند، اما این نیروها، امید را به همگان بازگرداندند و ثابت کردند که پیروزی بر تروریست ها، امکان پذیر است و به زودی تحقق خواهد یافت.

الکربلایی تصریح کرد: این پیروزی ها، ثابت کرد که برخی بزرگنمایی ها درباره قدرت تروریست ها، پوشالی است و تنها هدف از آن، ایجاد ترس و وحشت و تضعیف روحیۀ دیگران است.

خطیب نماز جمعه کربلا افزود: باید این دستاوردها را حفظ کرد و اراضی آزاد شده را از پلیدی تروریست های بیگانه مصون نگه داشت.

الکربلایی سپس از دولت خواست از نیروهای داوطلب مردمی که به جنگ گروه تروریستی داعش رفته اند، حمایت و پشتیبانی لازم را به عمل آورد.

نماینده آیت الله سیستانی در کربلا همچنین با خانواده های عشایر اهل تسنن که عناصر تروریست داعش، آن ها را در مناطق غرب عراق اعدام کردند، ابراز همدردی کرد و گفت: اقدام داعش در اعدام برخی از فرزندان شما مساله عجیبی نیست، زیرا آن ها موضعی ملی گرایانه و دلیرانه در دفاع از شهرها و مردم خود اتخاذ کردند و در برابر تروریست ها ایستادند.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی در پایان تاکید کرد که عراق، جز با همبستگی همه مردم این کشور و ایستادگی دلیرانه در برابر تهدیدها، از شر تروریسم داعش رها نخواهد شد.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها