صهیونیستها مدافعان مسجدالاقصی را به گلوله بستند+فیلم

شنبه 10 آبان 1393 - 13:29

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات حمایت از مسجد الاقصی، دهها فلسطینی را در رام الله به ضرب گلوله مجروح کردند.

"فارس صرفندی" خبرنگار شبکه العالم در رام الله گزارش داد، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه تظاهرکنندگان فلسطینی نزدیک گذرگاه نظامی قلندیا در مرز رام الله و بیت المقدس را با گلوله و گازهای اشک آور هدف قرار دادند.
صدها فلسطینی در پاسخ به فراخوان "تجمع برای یاری مسجدالاقصی" از رام الله، الخلیل و بیت لحم به سوی بیت المقدس حرکت کرده اند.
"حسین ابوکویک" عضو ارشد جنبش حماس، در گفت و گو با العالم خاطرنشان کرد: پیام ما به رژیم صهیونیستی این است که یهودی سازی مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مقدس را هرگز نخواهیم پذیرفت.
حوادث رام الله در سایر نقاط اراضی اشغالی نیز تکرار خواهد شد و همانگونه که مهد انتفاضه دوم درمسجدالاقصی بود به نظر می رسد که انتفاضه سوم نیز از مسجدالاقصی شروع شود.
فلسطینی های رام الله از جهان عرب و اسلام خواستند برای یاری رساندن به بیت المقدس پیش از آن که فرصت از دست برود اقدام کنند.
یک شهروند فلسطینی به خبرنگار العالم تأکید کرد: به جهان عرب و اسلام می گوییم که مسجدالاقصی مسأله ای مربوط به بیش از دو میلیارد مسلمان است، و اگرچه فقط فلسطینی ها از الاقصی دفاع می کنند اما این مکان فقط متعلق به آنها نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها