مبلغ ‌سعودی:

گردشگران عربستانی مسیحی شدند !

گردشگران عربستانی مسیحی شدند !
شنبه 10 آبان 1393 - 14:35

در پی مسیحی شدن چند گردشگر سعودی پس از بازدید از کلیساها، یک مبلغ و استاد دانشگاه سعودی، از عربستانی ها خواست هیچگاه به کلیساها نروند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دکتر "محمد السعیدی" استاد اصول فقه در دانشگاه ام القرای عربستان، فاش کرد که چندین گردشگر سعودی، تنها از سر کنجکاوی و به منظور بازدید از کلیساها، در دام کشیش ها افتاده و مسیحی شدند.

دکتر السعیدی در گفت وگو با روزنامه "الحیات" چاپ لندن گفت: تنها در نیوزیلند 12 سعودی که فقط به منظور کنجکاوی و برای آشنایی با کلیساها وارد آن ها شده بودند، مسیحی شدند.

وی افزود: هر کس کلیساها را بشناسد، متوجه می شود که این اماکن، محل مناسبی برای گردشگری نیست، زیرا گذشته از مسائل کفرآمیزی که در این کلیساها وجود دارد (تصاویر و تندیس ها)، کشیش هایی نیز در آن ها حضور دارند که از هر فرصت و نقطه ضعفی برای ایجاد شک و تردید در گردشگر ِ مسلمان و دعوت از او برای مسیحی شدن، استفاده می کنند.

دکتر السعیدی خاطر نشان کرد: البته این مساله درباره اندیشمندانی که به منظور کسب علم و مناظره با مسیحی ها به کلیساها می روند، صدق نمی کند. بلکه مصداق این مساله، کسانی هستند که از حیله ها و شیوه های مبلغان مسیحی بی اطلاعند.

استاد اصول فقه در دانشگاه ام القری، با اشاره به گسترش فن آوری و اطلاعات و امکان دسترسی به هرگونه اطلاعاتی درباره کلیساها بر روی اینترنت، از عربستانی ها خواست برای اطلاع یافتن از مسائل مربوط به کلیساها، به جای بازدید از آن ها، به اینترنت مراجعه کنند تا در دام مبلغان مسیحی نیفتند.

26

پربیننده ترین خبرها