ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه:

شکست انتخابات صوری آل خلیفه قطعی است

شکست انتخابات صوری آل خلیفه قطعی است
شنبه 10 آبان 1393 - 15:12

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه اعلام کرد: مردم بحرین با پایداری، اخلاص، ایستادگی، مقاومت آزاد منشانه و شریف خود پیروز شده اند و انتخابات را قبل از برگزاری به شکست کشانده اند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این ائتلاف تاکید کرد: مردم آزاده ای که تصمیم می گیرند تا زندگی شرافتمندانه ای داشته باشند و راه امام حسین (ع) را انتخاب می کنند، امکان ندارد شکست بخورد.

نماینده ائتلاف 14 فوریه گفت: مردم بحرین، در فرایند همه پرسی مشارکت گسترده ای خواهند داشت و استقبال مردم از همه پرسی، بیانگر آزادمنشی، انتخاب زندگی شرافتمندانه و حمایت از حاکمیت ملی است.
وی گفت: گرایش گسترده مردم بحرین به همه پرسی، نشانه آشکاری بر هوشیاری این مردم انقلابی و اصرارآنان بر پایبندی بر حقوق خود در تعیین سرنوشت و دست یافتن بر حق دموکراتیک برای مشارکت در همه پرسی است که با آن خواسته های خود را تعیین خواهد کرد.
نماینده این ائتلاف تاکید کرد، با تصمیم تاریخی و یکپارچه مردم در خصوص تحریم جدی انتخابات پارلمانی که مانور سیاسی ناکام آل خلیفه خواهد بود؛ پرونده انتخابات آل خلیفه فعلا بسته شده و به پایان رسیده و انتخابات صوری پیش از آغاز، با شکست روبرو شده است.
نماینده ائتلاف 14 فوریه خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه فاقد مشروعیت است و دیگر فرصتی برای دور زدن اراده مردم و اهداف عالی انقلاب ندارد.

انتخابات مجلس و شهرداری ها در بحرین، که قرار است اول آذر ماه (22نوامبر) برگزار شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها