پرچم عراق، بر فراز فرمانداری بیجی نصب شد

پرچم عراق، بر فراز فرمانداری بیجی نصب شد
جمعه 16 آبان 1393 - 23:01

در پی پیروزی کامل نیروهای عراقی بر عناصر داعش در شهر بیجی، پلیس این شهر، پرچم عراق را بر فراز ساختمان جدید فرمانداری این شهر نصب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع آگاه در پلیس استان صلاح الدین اعلام کرد: نیروهای فرماندهی پلیس صلاح الدین و سازمان مبارزه با تروریسم و نیروهای واکنش سریع با پشتیبانی ارتش، توانستند ساختمان فرمانداری جدید بیجی را که نزدیک مسجد جامع الفتاح در مرکز بیجی واقع شده است، آزاد کنند و پرچم عراق را بر فراز این ساختمان نصب کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، خاطر نشان کرد که نیروهای عراقی همچنین توانستند بخش هایی از منطقه "حی التأمیم" را در مرکز بیجی، آزاد کنند.

وی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: پیشروی نیروهای عراقی به کندی صورت می گیرد و علت آن، بمب ها و مین های فراوانی است که در مسیر این نیروها کار گذاشته شده است. به این ترتیب، جنگِ کنونی ما، بیش از آن که جنگ واقعی باشد، جنگ نیروهای فنی مهندسی با بمب ها و مین هاست، زیرا عناصر داعش به سمت استان نینوا فرار کرده اند.

منابع عراقی همچنین تأکید کردند که نیروهای این کشور کاملا پالایشگاه بیجی را تحت کنترل دارند.

استان صلاح الدین از 10 ماه ژوئن سال جاری میلادی، به اشغال عناصر مسلح داعش درآمد و ارتش عراق به همراه نیروهای داوطلب مردمی، در تلاشی گسترده برای آزادی این استان از چنگ داعشی هاست.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها