خبرنگاران العالم گزارش می دهند،

تشدید عملیات شهادت طلبانه در فلسطین

تشدید عملیات شهادت طلبانه در فلسطین
سه شنبه 20 آبان 1393 - 15:13

خبرنگاران شبکه خبری العالم در سرزمین های اشغالی فلسطین با اشاره به نشانه های انتفاضه سوم گزارش دادند که جوانان فلسطینی موجی از عملیات شهادت طلبانه را در قدس، کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی آغاز کرده اند.

"فارس الصرفندی" خبرنگار العالم در رام الله روز سه شنبه گزارش داد: حمله ای که با چاقو در منطقه غوش عتصیون – بین قدس و بیت لحم – رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن 3 صهیونیست شد، سومین حمله است که در 3 ماه گذشته در این منطقه به وقوع پیوسته است.
روز دوشنبه ساعاتی بعد از حمله به یک نظامی صهیونیست در تل‌آویو، سه صهیونیست دیگر در کرانه باختری با چاقو هدف حمله قرار گرفتند که یکی از آنها کشته شد.

حمله دوم در شهرک‌ صهیونیست ‌نشین "الون شوات" در کرانه باختری رخ داد که در آن یک زن صهیونیست جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگار العالم افزود: چند روز قبل نیز یک فلسطینی با خودرو نظامیان صهیونیست را زیر گرفت که 3 نظامی این رژیم مجروح شدند.

حدود 3 ماه قبل نیز 2 نظامی رژیم اشغالگر اسیر شدند که بعدا جسد آن ها در مکانی نزدیک به محل حادثه زیر گرفتن 3 نظامی صهیونیست، کشف شد.
فارس الصرفندی خاطر نشان کرد: جوان فلسطینی که حمله غوش عتصیون را انجام داد ماهر الهشلمون – از جنبش جهاد اسلامی- است که در پی تیر اندازی شهرک نشینان به وی مجروح و به یکی از بیمارستان های اسراییلی منتقل شد.
منابع اسراییلی اعلام کردند که هشلمون قبلا 4 ماه در بازداشت صهیونیست ها بوده و در تیراندازی شهرک نشینان به شدت مجروح و به اتاق عمل منتقل شده است.
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرده است که دو عملیات تل آویو و عتصیون در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی انجام شده است.
از سوی دیگر "خضر شاهین" خبرنگار العالم در قدس اشغالی درباره عملیات تل آویو گفت: عامل این عملیات از اردوگاه عسکر در کرانه باختری است و حال سرباز اسراییلی چاقو خورده وخیم اعلام شده است. به گفته منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی هر لحظه ممکن است خبر مرگ وی اعلام شود.
وی خاطر نشان کرد: یک جوان از جنوب قدس نیز قصد انجام حمله مشابهی در مرکز شهر قدس را داشت که قبل از انجام این عملیات بازداشت شد.
MKH-10-22:34

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها